Bikini bilder på sykkel & utestenger og krangler med Sofie

Heihei alle sammen ♡

Jeg vet ikke om jeg trenger å si så veldig mye mer enn at jeg virkelig elsker LA og alt ved dette stedet! Det har jeg allerede snakket masse om på bloggen de siste dagene, så jeg er sikker på at dere vet hvor mye jeg elsker meg her. I går var vi i Santa Monica som er et veldig kjent og fint sted, som jeg lenge har hatt lyst til å reise til. Da jeg var liten hadde jeg helt dilla på «Hannah Montana» som er et TV show og mye av dette er faktisk spilt inn her. Veldig kult og liksom kjenne seg igjen litt på den måten! Og nok en gang ble jeg starstrucked haha..

Sofie, meg og Martine! Alle sammen i et og samme bilde. Det er det ikke så veldig ofte man ser, haha. Vi har faktisk fått en del kommentarer på at vi/ jeg utestenger Sofie og at jeg legger ut lite bilder med Sofie. Det er altså ikke tilfelle i det hele tatt haha.. Merkelig at folk skal tro så mye rart om ting man ikke aner noe om! Veldig irriterende også.

Vi var jo selvfølgelig nødt til å ta masse kule bilder her, det gjør vi for så vidt overalt. Bloggere på tur må jo alltid dokumentere og oppdatere! Vi leide sykler, kjørte berg og dal baner og koste oss virkelig max. Syklene var helt klart høydepunktet. Jeg kan ikke huske sist jeg syklet og faktisk syntes det var morsomt! Eller jo, nå gjør jeg det – i dag. Bildene vi tok ble også utrolig kule! Vi lekte jo litt sexy i bikini på sykkel og fikk masse oppmerksomhet, men det var bare gøy! Og ja, folk stirret – men hvorfor bry seg om det, jeg møter aldri de menneskene her igjen (mest sannsynlig)! 

Da vi dro ned til Santa Monica var det også som å komme til en helt annen verden. Folk lever sitt helt egne liv og har sine unike stiler! Jeg likte det veldig godt fordi jeg la virkelig merke til hvor langt f de fleste gir her, de tenkte på seg og gjorde akkurat det dem hadde lyst til. Alle var så klart også veldig hyggelige, noe jeg elsker med dette stedet! I Norge føler jeg det er helt annerledes og folk gidder ikke engang se på hverandre på bussen! Ser man en pen jente eller en kjekk gutt på gaten her nede sier man sol regne det rett ut, noe jeg digger. Skulle ønske det var mer slik i Norge! Tenk hvor koselig det hadde vært å gå rundt på gaten og få masse komplimenter hele tiden.

42 kommentarer
    1. Du er så pen Isabell!!😍
      PS tror ikke bekinin er liten men at den skal være sånn!
      Kos deg masse i LA😘 Elsker YouTube kanalen din og Martine sin😍

    2. Du er nydelig på de bildene. Jeg skal vedde at det er mye varmere hos deg enn i Norge. Hva er temperaturen hos dere akkurat nå?

    3. Alltid syns du ser så stor ut samtidig som du ikke er det, kan det være for du går i alt for små klær?😂🙈 prøv en strl større og du vil se mye bedre ut👌🏼👌🏼

    4. Du er så fin Isabel! Du er et fantastiskt forbilde for meg<333
      Jeg skal også operere meg når jeg blir stor, så jeg får en fin kropp, akkurat som deg. Jeg syns at du har så fine lepper og jeg ser sånn opp til deg<3

    5. Haha😂😂på de sykkelbildene blir huden din litt klompete mellom armen og hofte. Ikke vont ment😂😂

    6. Sånn hadde ikke rumpa mi sett ut på en sykkel for å si d sånn😂👍🌞kos dere i varmen🌞🌞🌞

    7. Haha de bildene er d beste! De som ikke kom ut på bloggen.😂Var kule “!!
      Hår overalt og bininien skjeiv! Vil se fler av de !! 😀

    8. Det står på Snapchat mystoryen din at du og Martine krangler.. står ingenting om det her med mindre jeg har misforstått:)

    9. Hei! Håper du leser denne kommentaren fordi dette her er faktisk veldig seriøst:
      Hver dag slipper mennesker ut masse CO2 ut i atmosfæren som du sikkert vet. Det er ikke bra for hverken miljøet eller drivhuseffekten. Eller oss. Du har sikkert fått med deg at det er så sykt mye forurensning i enkelte deler av Kina så barna kan ikke leke i snøen fordi det er forurensning og hvis de spiser snø kan de dø fordi snøen er forurenset. Mange i Kina går rundt med gassmasker og munnbind for å ikke puste inn all CO2?en. Og dette er ikke bare fordi de forurenser men også fordi de landene rundt dem forurenser. Hver familie i Norge slipper ca ut 8000 tonn CO2 i atmosfæren. Dette er alt for mye og det er ikke sånn det skal være. Co2?en gjør at hullene i atmosfæren tettes og det påvirker drivhuseffekten mildt sagt enormt. Hvis hullene blir tettet helt igjen gjør det at når solstrålene treffer jorda og gjør den varm vil de ikke slippe ut igjen pga at hullene er tettet. Da vil jorda bli varmere noe som kan få store konsekvenser for alt som lever på jorda. Polene kan smelte og da smelter også hjemmet til seler og isbjørner-noe som vil påvirke økosystemet i værden. Varma områder som Sahara og stort sett hele Afrika vil bli stengt av fordi det rett og slett er for varmt til å være der. Det vil bli mye mer vann og flom og naturkatastrofer fordi polene smelter. Det vil bli mer ørken og tørke. Det vil også skje mer men det har jeg ikke tid til å skrive. Men til slutt vil jorda ende opp som Venus. Dette her kan skje på så kort tid hvis ikke vi men også du skjerper oss. Vi vil ikke at jorda skal bli et sånt sted hvor alle må gå rundt med gassmasker og kan ikke la barna sine leke i snøen? Dette er ikke framtiden vår. Dette gjelder mange mennesker men akkurat nå sikter jeg til deg Isabelle. Dette er ikke slemt ment, jeg elsker bloggen din! Men du må virkelig skjerpe deg med mindre du vil at framtiden til barna dine skal bli sånn. Det er 1000 vis av ting du kan gjøre for å være miljøvennlig og spare jorda for en slik framtid. Her er en liste med ting du kan gjøre for å være mer miljøvennlig:
      1. Ikke ta fly mer en 2 ganger i året. Hvis du vil på ferie flere ganger (som jeg anntar at du vil) så kan du heller ta tog! Kjempemiljøvennlig og intimt og koslig!!
      2. Ikke dusj mer en ett minutt når du bare skal vaske kroppen. Prøv også å bruke badekaret færre ganger.
      3. Kjør hybrid/el-bil. Jeg skjønner hvis dette er kanskje et problem hvis du ikke har hybrid/el-bil og da går det selvfølgelig an å ta bussen eller sitte på med noen.
      3. Prøv å unngå å bruke hårføner. Selvom det er fristende å bruke hårføner for å få litt ekstra fluffy hår så er det også veldig kostbart for miljøet. Et tips jeg gjør er foreksempel å støvsuge etter at man har dusja. Det er en vifte på støvsugeren som fungerer akkuratt som en hårføner! Samtidig får du rent gulv!
      4. Slukk alltid lyset etter deg når du går ut av et rom. Dette er kjempemiljøvennlig!! Og slukk alle lys på earth hour også da;)
      5. IKKE SLENG FRA DEG PLAST ELLER SØPPEL PÅ BAKKEN!!! Dette er kjempeseriøst!!! Mange tenker sikkert at det bare går fint for en gang også kaster de sjokoladepapiret på bakken. Det som kan skje er at det faller ut i havet og et sjødyr spiser plasten fordi de tror det er en fisk også blir magesekken tettet og spiserøret tettet. Så får de ikke i seg mer mat og til slutt dør de av sult.
      Jeg håper du tar i bruk tipsene mine og at du leser denne kommentaren nøye og tar i bruk tipsene mine fordi værden trenger all den hjelpen de kan få! Og jeg syntes kanskje det er på tide at du blir litt mer miljøvennlig…?

    10. Hei!elsker bloggen din. Håper du svarer på dette❤️kan du ha flere sminkevideoer lzm vanlig sminke og challenges mest sminke osv på yt. Lurte også på hvilken såpe du bruker når du shaver deg og hvordan du gjør det. Kunne du laget et innlegg elr yt video på det? Er nyebegynner skjønner du❤️ELKSER bloggen din!!

    11. Ukenspørsmål: hva syntes du om folk som sender nudes, og hvis man vet om det skal man si ifra til foreldrene, sånn at de ikke tar skade av det senere?

    12. Har du lagt på deg en del? Du ser hvertfall bedre ut med et par kg ekstra! Nydelig å ikke være syltynn men å ha former og litt å ta i

    13. hmm, du burde kjøpe en strl. større i dine klær… ser merkelig ut og du ser mye større enn det du sikkert er, dessuten har du en kropp som en tønne.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg