Ny parykk – GRØNT HÅR

Heihei alle sammen♡

Jeg har jo fått helt dilla på parykker og syntes det er utrolig kult at det finnes noe så enkelt og genialt. Er man lei sitt eget hår en dag er det bare å ta på en parykk, jeg er størst fan av parykker med en litt crazy hårfarge. Jeg syntes faktisk det er litt kult og skal ærlig innrømme at jeg føler meg litt som Kylie Jenner og Kim K med det på hode. Jeg har jo vist dere min rosa parykk og min blonde parykk, nå har jeg prøvd enda en. En grønn parykk, denne fargen var utrolig kul og jeg digget den.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Parykken er dessverre ikke min, men jeg skulle virkelig ønske det. Her i LA er finnes det masse butikker med parykker, så vi har bestemt oss for å dra å kjøpe et par hver. Jeg er skikkelig spent på hva slags parykk som blir min neste, den blir helt sikkert like crazy som de jeg allerede har!

Hva syntes du om meg med grønt hår? Kledde jeg det?

38 kommentarer
    1. Synes ikke du bør gå med parykk, du er fin, men du kledde det ikke. Hodet ditt blir for lite i forhold til hvor stor puff det er på parykkene du har vist på bloggen, og man ser så tydelig at det er fake, nesten litt klovneaktig 😆 bruk det på karneval!

    2. Kan du prøve å kjøpe mørkt brunt/svart parykk som er helt rett, litt sånn hår som Kim k, kanskje du ser ut som henne da??😻😻

    3. Gjør deg selv en tjeneste å aldri gå med den parykken! Om du skal gå med parykk burde du i allefall flette håret ditt under i små fiskefeltet å spenne de så flat som mulig med bobbypins. Også brude du ha en parykk med lacefront som du kan plukke ut babyhair og ha en tydelig hair line. Fordi det der så altfor falskt ut.

      1. Ikke gid å kommenter drit din idiot Isabelle er bare best jeg syns synd på deg som ikke har noe bedere en å kommenter drit på andres bilder å videoer hvis du ikke har noe pent å si bare vær stile Isabelle kler alt mulig hun er så pen PS elsker Isabelle av helle mitt hjerte ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    4. Jeg syntes du burde prøve deg litt frem, kanskje du kan flette det eller noe. Men du må jo like det selv også og ikke bare bry deg om kommentarene 💖💖

    5. Hei, du virker fin på all parykken du bruker. Men sånn egt så er du finere uten. Men det er drit kult at du prøver!, bare fortsett. Det jeg sier er at du ser kul og pen med parykk. Men best uten:)

    6. Lurer SÅÅÅÅ på hvor smykkene til deg og Martine er fra? Gullfargede som dere har på alle de siste instabildene, forskjellige typer men som står i samme stil

    7. Du passet ikke helt den parykken, men de er jo ikke alle som passer til alle parykker å det er jo helt greit ps: du trenger ikke parykk får håret ditt er jo så fint, så de som skriver hate fuck off bitches dere kan holde det for dere selv🖕😁😁❤️❤️

    8. Jeg synes ikke du kledde noen av parykkene mest fordi at jeg er vant til den hårfargen du har nå, så det er veldig uvant å se deg i rosa og grønt. Elsker bloggen din❤️

    9. Beklager men du passer ikke med grønt hår men du passet veldig bra med rosa og blond💗🌐 neste gang du skal til frisøren kan du spørre om og fare den litt mørkere i toppen💗🌐

    10. Du passer bedre i rosa💖 ikkje hør på de som skriv stygt om dæ ellr stilen din! Du e fin akkurat som du e Isabell😘 ikkje gløm det

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg