Privatfly til Vegas, fulgt av paparazzier & drømmehuset

Hallo alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Fint håper jeg. Jeg har det helt fantastisk her i LA og føler for å oppdatere dere litt om livet her borte. Jeg føler jeg har blogget ganske lite om hva vi har gjort her borte, samtidig føler jeg nesten ikke jeg har trengt fordi jeg reiser med to andre bloggere som da publiserer akkurat det samme. Noe som kan være veldig kjedelig, hvert fall hver eneste dag! Selvom noen kanskje syntes det er teit at vi blogger om det samme så kommer jeg til å gjøre det, vi er jo på denne reisen sammen og gjør akkurat de samme tingene. Tanker, bilder og andre innlegg er så klart forskjellige, men når det kommer til hva vi gjør blir det mye av det samme. Slik må det bare bli! 

Jeg elsker virkelig denne byen her allerede og er overbevist over at jeg kommer til å reise hit flere ganger. Jeg føler meg virkelig hjemme her! Det er veldig mye jeg trodde kom til å være annerledes, mye jeg trodde skulle vært bedre og mye jeg trodde skulle være verre. De siste dagene her borte, eller egentlig alle dagene her siden vi bare har vært her i tre dager har virkelig gått i et. Noe jeg liker! Det har skjedd noe absolutt hele tiden og jeg merker allerede at jeg begynner å bli sliten, men det skal jeg ikke klage på. Jeg er absolutt ikke ferdig her haha.. I dag har vi gått rundt på Rodeo drive, et sted hvor det er masse fine butikker, og fine steder. Tydeligvis kryr det av kjendiser også for det var paparazzier som gikk rundt der og sikkert lette etter kjendiser. Vi ble faktisk også tatt bilde av, fotografene trodde vi var noen kjente søsken noe som var veldig morsomt haha.. Jeg filmet det hele på Snapchat, så hvis du vil se er det bare å legge meg til der. Jeg heter ‘isabelleeriksen” på Snapchat.

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg føler denne byen virkelig byr på mange muligheter og vi har faktisk blitt kjent med mange kule og ”viktige” mennesker. Dag nummer to her nede kom det en dame løpende etter oss og ville ta bilde av oss og ha oss til å posere med ekstremt dyre vesker til instagrammen til butikken hennes, veldig kult og selvfølgelig takket vi ikke nei til det. Etter hvert kom det en del folk til denne butikken, blant annet en mann som vi nå har blitt kjent med. Det er så merkelig å tenke på og jeg kommer faktisk ikke over at vi var så gale og gjorde det vi gjorde. Vi ble tilbudt et stort hus i Beverly Hills og fikk spørsmål om å bli med til Vegas i privatfly. Denne mannen har også masse stilige biler så denne sjansen måtte vi bare ta. Vi ble med til det enorme drømmehuset i Beverly Hills og var der en god stund. Det viste seg jo at dette kun var et hus de brukte til festing og ingen egentlig bor der, noe som er helt sykt. Vi fikk så klart tatt noen bilder i dette huset, shit så fint det var.

WELCOME TO MY DREAMHOUSE

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Senere kom det også en veldig kjent person jeg tipper mange av dere vet hvem er og spiste middag med oss. Snakk om å være på rett sted til rett tid! Jeg kommer nok ikke til å skrive her på bloggen hvem denne personen er, rett og slett fordi jeg ikke tør å komme i noe trøbbel her borte! Man vet jo aldri og det er alltid best å være på den sikre siden.

Akkurat nå er klokken 23:00 her og vi skal faktisk en liten tur ut nå. I Norge er det jo tidlig på morningen nå så jeg håper dere får en fantastisk dag! Love you all.

26 kommentarer
    1. Hahhaha er helt sykt hvor barnslige dere er… ljuger as hell. Hvis dere hadde møtt en kjent person, så hadde dere lagt ut bilde av h*n. Man kommer ikke i trøbbel for det:) slutt med den jævla clickbaiten og lyvinga, dere ødelegger bloggen deres.

    2. Føler dere utestenger Sofie litt, når jeg ser på bilder så er de jo bare av deg og Martine… hva skjer?

    3. Haha herreeegud. Først skryter dere av at dere har spist middag med en kjent, og nå vil dere ikke fortelle om det? Da burde dere kanskje ikke skrive på snap «SWEIP UP, spiste middag med en kjendis» Det blir for dumt, og for mye clickbaits. Siste gangen jeg klikker meg inn på denne bloggen 🙂

    4. Dere som tror at det er løgn tar mest sannsynelig feil. De har ikke lov til å ta bilder av kjendisene, spesielt ikke når de er i en privat setting, og om de får med seg at bilder blir tatt i en situasjon de ikke vil skal deles med offentligheten setter de advokatene sine på saken med en gang. De fleste har et team som tar av seg slike ting og situasjoner som kan ødlegge personens rykte, karriere eller feks ekteskap.
      Mange som er spillese i feks NBA eller NFL har et hus på siden der de har “hemmelige” fester, sexrom og randome jenter. Dersom noen hadde postet bilder eller truet om å legge ut bilder/videoer derfra hadde det fått store konsekvenser. Det er en grunn til at skandaler som utroskap osv ikke kommer ut, rett og slett fordi de betaler bort bevisene slik at det ikke skal ødlege imaget til feks basketball-laget. Det er en grunn til at Tristan (kjæresten til Khloe) har blitt benka de siste kampene, fordi at laget må bevare populæriteten og vise at de ikke synes handlingene hans er ok, selv om hele laget mest sannsynlig holder på på samme måte som han gjør.

    5. Selvfølgelig er det ikke tull. Du ser jo på bildene av huset osv at de er i en super villa… hallo… som nevnt før her, det er ikke lov å ta bilder og legge ut. Herregud slutt å klag, missunelse lang vei. Jentene har det dødskult, hvorfor er det så vanskelig å unne dem det… jenter, sier bare en ting: utifra snappene deres og bloggene deres ser man at dere har det knall. Nyt det sier bare jeg. Missunlig, ja. Men trenger ikke slenge dritt av den grunn😀😀

    6. De satt rett ovenfor Future sitt bord. Sofie filmet en snap også plutselig kom en av livvaktene til Future bort og måtte sjekke at hun ikke hadde med Future i videoen.

    7. Jeg blir kvalm av å lese og se dette! Det er kjempe fint at dere har det fint og sånt, jeg liker dere virkelig. Men nå må du tenke litt, mange lever i elendigheten og dere i luksus, fysj! Tenk på andre og bruk pengene litt mer fornuftig.

    8. I og med at du er helt enig i en av kommentarene som forsvarer dere over her, betyr det at dere ligger med dem og at de er utro med dere? Og at dere kan ødelegge ryktene til disse kjendisene? Hahaha wtf 🙁

    9. Herre guuud slutt å klage DETTE er jo sykt kult. 💕Dette er en blogg det handler om de ikke hva dere tenker og Ikke si noe hvist dere ikke har noe fint å si. Det er bare trist at noen skal sitte å kommentere på andre. Selvom de kansje ikke bryr seg men det er ikke no vits du får ikke noe bedre selvtillit av det. Men fy søren så mye negativt , og når skjer dette likzom. Hvist det hadde hvert deg så hadde du sikkert ikke likt at noen bare , nei dette er fake nei detter bare skryting bla bla bla. Utrenger ikke å lese det eller swipe up hvist du ikke vil gaad og hælpe det skjønner til og med eg og eg er bare 12 og da er det vell ikke så vanskelig da / du bestemmer 😂❤️

    10. Omg!!! Dere var på «poppy» der var hun kjente Alissa violet. Dere var der akk samme tidspunkt jo😱😻

    11. Hvorfor kan du ikke si hvem denne personen er du kommer ikke i trøbbel akkurat?? Kan du i hvertfall so det når dere har kommet hjem?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg