Her bor vi i Los Angeles – Masse bilder

Heihei alle mine fine ♡

Gud som jeg storkoser meg her i Los Angeles, og shit så fornøyd jeg er med her vi bor. Det er sikkert en del som er nysgjerrige på hvordan vi bor her borte i USA, derfor tenkte jeg enkelt å vise dere det med masse bilder som jeg har tatt. Vi bor i en leilighet som vi leier i Downtown, det er så utrolig flott her. Jeg ble virkelig overrasket over hvor stort og fint det var her! Vi har to bassenger, boblebad ute, kinosal, gymsal, treningsstudio, grillsaker, volleyball bane, minigolf bane, og masse masse annet nydelig. Her skal vi virkelig kose oss!

Hvor fint er det ikke her? Elsker det og angrer sinnsykt mye på at vi ikke skal være her enda lenger. Det er et par som har spurt om hvor lenge vi skal være her, og det er i ca 12 dager. Om jeg ikke tar helt feil. Det er helt sikkert mer enn nok og vi kommer nok til å være utslitte når vi skal hjem igjen, men hadde ikke klagd om vi skulle vært her enda lenger!

Det er sikkert en del som kommer til å spørre om hvor mye vi betaler for dette og det er faktisk ikke så veldig mye. Vi leier av en svensk promotør som bor her som Sofie visst nok kjenner litt fra før av. Hun var veldig hyggelig og skal vise oss rundt her og kanskje ta oss med på forskjellige ting her nede! Det gleder jeg meg til.

Hva syntes du? Kunne du bodd her noen uker?

11 kommentarer
    1. Utrolig flott. Der kunne jeg har bodd i 4 uker, også kan jeg invitere deg med på tur for å vise meg rundt i LA.

    2. Når du er hjemme igjen kan du lage et innlegg om steder som du anbefaler og priser og steder vi bør styre unna som ikke er verdt pengene? Altså gater, fornøyelsesparker, strender, butikker som ikke er typ forever 21, urban outfitters, Sephora osv Skal dit i sommer selv!

    3. Hva heter plassen dere bor? Kan du lage et innlegg med hva som bør oppleves? Jeg skal dit i sommer:) Takk på forhånd ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg