Touchdown – Nå er vi endelig her!!

Heihei alle sammen og god morgen til dere ♡

Jeg er som helt sikkert de fleste har fått med seg i Los Angeles nå, jeg er så giret at jeg nesten ikke klarer å tenke en gang haha.. Jeg har aldri vært her før og det er egentlig veldig rart i og med at dette er en by jeg lenge har hatt lyst til å besøke og kanskje også bo! Her borte er klokken bare 2200 på kvelden, så her er det fortsatt søndag.

Reisen hit var ufattelig lang og jeg tror faktisk dette er en av de lengste flyturene jeg noen gang har hatt. Vi mellomlandet i London, noe som gikk fint. Flyturen fra London til Los Angeles var med andre ord litt verre. Vi satt på akkurat samme plass i underkant av 12 timer, jeg tuller ikke når rumpa mi føltes helt flat da vi var fremme. Jeg hadde vondt i kroppen haha.. Så ja, veldig deilig å endelig komme frem til drømmebyen.

Snapchat: isabelleeriksen

Haha, søte Martine! Jeg måtte bare legge ut dette bilde. Martine sovner alltid på fly og det irriterer meg at ikke jeg klarer det samme..

Når jeg sitter så lenge stille og kjeder meg blir jeg ofte sulten veldig fort og var derfor nødt til å bestille meg mat på flyet. Vi fikk selvfølgelig vanlig flymat, men det holdt ikke for meg. En ting som alle jentene fikk latterkrampe av var maten jeg trodde jeg skulle få og maten jeg fikk haha.. Det lignet ikke overhode! Akkurat som jenter på Instagram 😉 Haha, neida! Denne baguetten lignet faktisk ikke overhode, det var ikke engang samme brød og pålegg som på bilde. Det var så latterlig at vi satt med latterkrampe lenge!

Uansett, alt i alt gikk reisen utrolig fint og jeg er super spent på hvordan disse dagene kommer til å være. Helt fantastisk tipper jeg! Nå er jeg så sliten og trøtt at øynene mine nesten faller igjen, det kjennes ut som jeg har masse sand i øynene så nå skal jeg legge fra meg bloggen og få en god natts søvn. Vi blogges mer fra LA imorgen, det er bare å glede seg! Vi har så mye på agendaen. Ha en fin mandag babes, love you all ♡

14 kommentarer
    1. Det står jo rett der at det er typ «dagens» da, at det er ulikt hver dag og at man må spørre hva som er på menyen den dagen..

    2. Hei. Lurer på hvordan prosessen med å få silikon var? Sånn før, under og hvordan det føltes etter 🙂 Kan du ha et innlegg om det?:)

    3. Jeg var på det samme flyet! og jeg møtte deg, men jeg turte ikke å si hei, men jeg bestilte den samme sandwichen men jeg fikk ikke tomat engang🤦🏽‍♀️ Jeg klagde også fikk jeg en til men det var ikke noe grønnsaker på! Men så fikk jeg lage min egen på flyet helt gratis og det var mye bedre! PS Love you❤️😍

    4. Latterkrampe og gråter av den Norwegian sandwich og jeg har knuste ribbe.. samme some Instagram modeller i virkeligheten 🤣🙈🙉 hva så snill å slutt jeg kan ikke le; det gjør vundt! 🤦‍♂️😰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg