Martine, Sofie og jeg reiser nå til…

Annonse – lenker – Nelly

Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det? Akkurat nå har jeg det helt fantastisk, vi har faktisk kommet oss til London. Det er jo ikke her vi skal være, men vi mellomlander her! Jeg elsker jo London så det hadde ikke vært feil å være her i noen dager heller. Martine, Sofie og jeg planla jo for litt siden en reise som alle har gledet seg utrolig masse til. Jeg har jo snakket lenge at jeg gleder meg ekstremt til denne reisen og at vi skal reise til en by jeg aldri har vært i før. Vi reiser til min drømmeby som er LOS ANGELES. Herregud så glad og giret jeg er for dette. Byen der så å si alt skjer! Jeg har jo lyst til å flytte til LA en eller annen gang, hvert fall bestille meg en enveisbillett. Det skjer dessverre ikke denne gangen, vi har en retur billett. 

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 presetBUKSE – HER. LIGNEDE SOLBRILLER – HER

Processed with VSCO with c1 preset

Jeg har jo både hørt masse bra, men også en del dårlig ting om LA. Jeg velger å tro på de gode tingene, men det er viktig at jeg ikke har alt for høye forhåpninger! Det har jeg brent meg på før og det er ikke noe morsomt. Jeg tror denne turen kommer til å bli helt fantastisk, noe jeg sent kommer til å glemme. Vi reiser jo tre bloggere, så bloggen og sosiale medier blir helt klart oppdatert masse! Noe jeg faktisk er litt stresset for er tidsforskjellen. Når det er dag i Norge og på denne siden av jordkloden, ligger vi å sover. Det tror jeg kommer til å bli en liten utfordring, men vi skal så klart ikke la det stoppe oss fra å ha det topp! 

Processed with VSCO with c1 presetFØLG MEG PÅ SNAPCHAT FOR MASSE PRIVATE BILDER OG VIDEOER FRA REISEN VÅR. SNAPCHAT KOMMER NOK TIL Å BLI BOMBANDERT DER NEDE, SÅ DET ER BARE Å FØLGE MED. PÅ SNAPCHAT HETER JEG: ISABELLEERIKSEN

Nå skal vi straks gå ombord i neste fly, som tar oss til Los Angeles. Ønsk oss en god tur, vi blogges senere babes! Love you all♡ Forresten, hvis du har noe ønsker om blogginnlegg i LA eller andre ting du ønsker jeg skal blogge om, gjerne legg igjen en kommenter i kommentarfeltet! Setter plis på det.

18 kommentarer

Siste innlegg