Slik redigerer jeg meg finere på bilder – FØR & ETTER BILDER

Heihei alle mine fine♡

Veldig ofte får jeg spørsmål om hvordan jeg redigerer bildene mine, om jeg redigerer kroppen min tynnere eller finere, eller om jeg kun redigerer lyset. Jeg tar det som et kompliment at dere lurer! Jeg redigerer alle bildene mine på telefonen med forskjellige gratis apper. Jeg tror faktisk jeg aldri har redigert bilder noen andre steder enn disse to appene jeg skal fortelle litt om nå! En stor del av jobben min er jo faktisk å ta bilder og legge ut fine bilder av både meg, men også andre ting. Derfor er det veldig viktig for meg å ha fine bilder til enhver tid. 

Jeg liker ikke å redigere bildene mine så altfor mye, men selvfølgelig redigerer jeg litt. Det eneste jeg alltid redigerer er lyset. På selfies og nærbilder av fjeset mitt redigerer jeg også huden min slik at den ser finere ut. Jeg har skrevet før hvor og hvordan jeg redigerer bildene mine, men nå tenkte jeg også å vise før og etter bilder. Jeg bruker kun to apper til å redigere bildene mine med: ”VSCO” og ”Perfect365”. Dette gjør jeg også på telefonen min! Jeg digger disse appene, de er gratis, enkle og gjør akkurat det jeg trenger. Bildene jeg legger ut nå er allerede blitt postet på mine sosiale medier, derfor tenkte jeg det passet bra å vise hvordan disse bildene så ut før jeg gjorde noe som helst med dem. 

🌸UREDIGERT – REDIGERT🌸

Det er egentlig ikke en så veldig stor forskjell på bildene, men når man setter de siden av hverandre ser man selvfølgelig hva som er redigert og ikke. Jeg redigerer som sagt ikke kroppen min tynnere eller slankere som noen kanskje har fått for seg og spurt om. Det syntes jeg ikke at jeg trenger! Det eneste er lyset og da huden min på noen bilder, selvom jeg egentlig ikke trenger det heller. Jeg syntes det er viktig å fortelle at jeg redigerer bildene mine jeg også og gjør ting slik at jeg skal se bedre ut, jeg vil ikke at det skal være en hemmelighet! 

Pleier du å redigere bildene dine? Isåfall hvor?
 

FØLG MEG PÅ SOSIALE MEDIER:

INSTAGRAM: ISABELLEERIKSEN_
SNAPCHAT: ISABELLEERIKSEN

32 kommentarer

Siste innlegg