Filmet meg med skjult kamera på date.. ISABELLE DATER EP. 2 // VIDEO

Heihei alle sammen♡

Herregud som jeg har gruet meg til å legge ut denne videoen haha.. Dette var absolutt ikke morsomt der og da, jeg var faktisk utrolig flau og stresset. Nå i ettertid kan jeg ikke gjøre annet enn å le av dette, det er jo en sinnsykt morsom video og ting å gjøre! I går var jeg ute å spiste med en venn, og da måtte selvfølgelig Martine dokumentere det. Jeg er aldri på dater eller snakker med gutter så ja, det var på tide. I samme slengen fikk vi jo også filmet en ”Isabelle dater” episode 2, som er sinnsykt etterspurt og ønsket. Jeg har virkelig ikke tellingen på hvor mange som faktisk har spurt etter episode 2, så endelig er den her.

Jeg håper dere liker videoen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, den kan du finne HER! Det er helt gratis å abonnere. 

ENJOY

 

14 kommentarer

Siste innlegg