Uken som gikk// Jeg var russ. Mobbet av barn. Ble kalt hore ++

Annonse – lenker – Gucci, Nelly, Bubbleroom

 Processed with VSCO with c1 preset

Akkurat nå:
Akkurat nå sitter jeg faktisk hos Splay, jeg skal i et møte her nå. Ikke et veldig spennende møte, men et veldig nødvendig et! Senere i dag er planen å dra ut å spise litt lunsj med Martine, jeg har faktisk ikke rukket å spist i dag så jeg merker jeg begynner å bli litt sulten allerede så nå gleder jeg meg til mat! 

Ukens høydepunkt:
Jeg har vært russ for en helg haha, og det var overraskende morsomt. Jeg merker jo at jeg begynner å bli eldre da jeg faktisk ble sliten av å kun henge litt med russen i to dager.. Ikke engang i to hele dager, men i noen timer bare. Det er nesten litt flaut! Jeg pleide å feste dag og natt før, men jeg merker nå at det ikke skjer lenger haha.. Jeg var jo på Landstreff i Fredriksten å jobbet, det jeg gjorde var egentlig bare å henge litt med russen og det var gøy. Samtidig som jeg fikk reist litt og dratt en tur til Sverige! 

Ukens nedtur:
Jeg tror faktisk ikke jeg har hatt noe veldig nedtur denne uken som har vært. Det har liksom ikke skjedd nok, haha.. Det er det som er litt kjipt med denne jobben jeg har, jeg jobber hjemmefra og da blir det automatisk veldig mange timer og dager hjemme helt alene. Noe som faktisk er litt kjipt. Til tider kan jeg faktisk føle meg ekstremt ensom og deppa, hvert fall når det ikke skjer noe. 

Ukens irritasjon:
Denne uken har faktisk gutter irritert meg. Gutter som ikke eier respekt for andre og spesielt da jenter! Jeg klarer virkelig ikke fordra gutter som behandler andre dårlig og bruker skjellsord, det er så unødvendig og ikke minst frekt. Det er greit nok at man ikke er enige i absolutt alt, men man skal klare å ha kontroll over seg selv for det om og oppføre seg som et medmenneske. Shit, jeg blir irritert bare av å tenke på det haha.. Jeg liker jo generelt ikke folk som ikke eier respekt for andre, men når det i tillegg er en gutt som kaller jenter stygge ting og har null respekt – der går grensa for meg. Ble jo kalt hore og alt mulig, haha.. 

Ukens tanke:
Barn kan virkelig være utrolig slemme mot hverandre. Jeg skrev et innlegg om dette på bloggen her om dagen, du kan finne innlegget HER. Etter min mening er dette et veldig viktig innlegg som absolutt alle burde lese. Jeg ble mobbet da jeg gikk på barneskolen og tanken på at andre barn som er såpass små har det slikt som jeg hadde det gjør meg vondt. Det er virkelig ikke gøy å bli mobbet og/ eller føle seg utenfor. Folk kastet sand på meg, dro meg hardt i håret og løy til meg i bare 1-3. klasse. Jeg var nødt til å bytte skole! Jeg husker alt dette som om det skulle vært i går og når jeg tenker tilbake på det så var det egentlig ingen som brydde seg. Hadde jeg vært lærer på en barneskole og jeg hadde sett noe slikt hadde jeg stoppet det med en eneste gang, det at ingen brydde seg eller enda verre, ikke så det – det skremmer meg. Dette skjer jo midt i skolegården! LES INNLEGGET MITT HER

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with c1 preset
BUKSE – HER. VESKE – HER. LIGNEDE BELTE – HER

Processed with VSCO with p5 preset
BUKSE – HER. SKO HER

Processed with VSCO with c1 presetMASSE FINE TRENINGS TIGHTSER – HER. MASSE FINE TOPPER – HER. SKO – HER

Ukens mest leste innlegg:

Forskjellen på kroppen min etter jeg begynte å trene – Før og etter bilde.

Jeg sminket lillesøsteren min – FØR OG ETTER BILDER. 

Gjesteinnlegg fra Newa. Om dramaet mellom Newa og Erik.

Angrer på håret mitt?? Jeg trenger hjelp!

6 kommentarer
    1. Føler virkelig på det å ha samme problem som deg med at det blir mange timer alene hjemme, og at det er ensomt når det ikke skjer så mye. Som student så skulle jeg jo virkelig heller ha brukt tiden på å lese til eksamen enn å prokrastinere, men sånn blir det jo dessverre litt av og til.
      Ha en fin uke!

    2. Sjekk ut denne videoen til Sara Høydahl, hennes mening angående hele den saken om plastisk kirurgi, kroppsfokus, forbilder, personangrep osv. Hun fikk virkelig sagt det i denne videoen. Akkurat dette synet på denne saken burde virkelig vært opp og fram i media. Og ikke alle de personangrepene og fordeling av skyld som foregår nå. https://www.youtube.com/watch?v=W11Tg0-5PTY

    3. Ida: Neinei fikk den ikke sponset, men linken jeg la til er en ”trackinglink” som jeg tjener penger på.. Derfor er jeg nødt til å skrive annonse. Slik er det med så å si alt jeg linker til på bloggen og andre steder. Jeg kjøper det helt selv, men siden jeg linker til det må jeg skrive annonse! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg