Endelig helt nytt hår

Annonse – Luxushair

 Processed with VSCO with c1 preset

Hallo alle sammen♡

Som jeg har skrevet flere ganger i det siste så er jeg nødt til å gjøre noe med håret mitt snart og jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre med det. Jeg savner jo det lange fine håret mitt, samtidig som jeg elsker å ha kort hår også. Jeg har faktisk funnet en løsning på det, nemlig clip on extensions! Jeg har vært så heldig å få lov til å teste ut clip on extensions fra Luxushair.com, en nettside som har utrolig bra kvalitet på hår. Jeg har faktisk prøvd det en gang før også, og elsket det da og elsker det nå. 

Jeg elsker jo å ha håret i stram hestehale og gikk med det så å si hele tiden før, men da jeg klippet meg gikk ikke det lenger. Derfor ble jeg så utrolig glad da jeg fant ut av at Luxushair.com selger ”Ponytail Deluxe” som er en super enkel clip on hestehale du enkelt fester i din egen hestehale slik at håret ser mye fyldigere, lenger og ikke minst finere ut. Denne er jeg helt klart mest fornøyd med!

 Processed with VSCO with c1 preset

FØR PONYTAIL DELUXE:

 Processed with VSCO with c1 preset

ETTER PONYTAIL DELUXE:

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Altså, hvor fint ser ikke håret mitt ut med denne super enkle clip on hestehalen? Jeg elsker den og kommer til å bruke dette sykt mye fremover. Det tok ikke lenger enn to minutter å sette det på! Håret kjennes også helt fantastisk ut og var silkemykt. For meg er det veldig viktig at det er behagelig å ha i extensions og at man nesten ikke merker at det er i, det gjorde ikke dette. Helt fantastisk – det gjorde meg faktisk veldig glad! 

Jeg fikk også tilsendt vanlige clip on extensions. Det er jo alltid fint med litt fylde i håret, slik at det ikke ser så tynt og slitent ut. Dette håret kjentes også utrolig mykt ut, noe jeg elsket. Fargen var også helt perfekt til meg! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

FØR CLIP ON EXTENSIONS:

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

ETTER CLIP ON EXTENSIONS:

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg er super fornøyd med det nye håret jeg har fått meg, dere ser jo helt sikkert hvorfor hehe! Ønsker du deg også nytt fint hår? Da må du få med deg dette:

♡♡

Luxushair.com har i april super gode tilbud: 

Du kan nå få clip on fra kun 699,- Velg mellom Deluxe og Virgin kvalitet – tapehair, keratinhair. Frakten koster kun 50,- noe som er super billig. Du kan også utsette betalingen helt til juni med Klarna om du har lyst til det! 

LINK TIL NETTSIDEN – HER.

LINK TIL PONYTAIL DELUXE – HER.

LINK TIL CLIP ON EXTENSIONS – HER. 

24 kommentarer

Siste innlegg