Ukens spørsmål// Nakenbilde av meg er ute. Min vekt. Regulering. Min lønn ++

Annonse – lenker – Nelly

Processed with VSCO with p5 presetBUKSE – HER. Elsker den!

Er du kresen på mat?
Både ja og nei. Jeg pleier som regel å spise maten jeg får servert, spesielt på restaurant og på besøk hos andre. Det er sjeldent jeg liksom elsker det jeg spiser! Min favoritt mat er biff, taco og en god salat – det blir jeg super glad for!

Kunne du blitt med på Ex on the beach?
Det tror jeg faktisk ikke haha.. Det var jo såvidt jeg var med på Paradise Hotel så ex on the beach hadde jeg nok ikke vært med på. Ikke har jeg så veldig mange ekser heller!

Hvor gammel var du da du opererte puppene?
Jeg var 19 år gammel.

Har du kjæreste nå?
Nei, det har jeg ikke. Det er ingen som vil ha meg haha.. Neida, nå tulla jeg – selvom jeg noen ganger føler at det er sant! 

Hvor mye veier du, kan du legge ut bilde?
Jeg pleier aldri å veie meg og bryr meg veldig lite om vekt. Jeg skjønner egentlig ikke hvorfor andre lurer heller, vekt har vel ikke så mye å si? For en stund tilbake fikk jeg faktisk dette spørsmålet hver eneste uke og til slutt bare ga jeg etter å stelte meg på vekten hjemme. Jeg vet ikke engang hva som er normalt å veie! Så lenge jeg er fornøyd med kroppen min gidder ikke jeg å veie meg og tenke på det. Jeg har lagt ut dette bilde før, så hvorfor ikke bare gjøre det igjen. 

Søte tær 😉 Da var det spørsmålet svart på. Nå får jeg vel høre at jeg skaper kroppspress igjen, noe som er patetisk. Jeg veier akkurat det jeg skal veie, nærmere 60kg vil jeg tro når jeg har spist osv haha! Jeg er verken veldig tynn eller tjukk. Nok om det. Jeg har sagt at jeg skal svare på alle spørsmålene jeg får inn og da prøver jeg på det!

Hvordan er det mellom deg og Martine akkurat nå? Føler ikke dere er like mye sammen som før..
Det er greit haha.. Det er sant at vi var mye mere sammen før og jeg merker det selv, men det er grunner for det. Før hadde begge to mye mer fritid enn det vi har nå. Begge jobber ekstremt mye og har ting på gang hele tiden og da sier det seg selv at vi ikke er like mye sammen som det vi var før! Sånn er det bare. Vi er likevel mye sammen og snakker mye sammen. 

Kunne du hooket opp/ klint med en som er russ i år?
Nei, det tror jeg ikke. 

Konfirmerte du deg borgelig eller kristelig?
Jeg konfirmerte meg borgelig faktisk. 

Har du hatt regulering?
Ja, det har jeg hatt! Uff, det var fæle tider haha..

Meg i niende klasse… Ikke mobb meg haha!

Hva syntes du om at Erik fra Paradise Hotel kalte deg en hore/ blogghore?
Helt ærlig så bryr jeg meg ikke haha.. Jeg syntes nesten det er litt komisk. Han er bare bitter fordi vi støtter Newa og det syntes jeg er litt patetisk! Jeg har ikke engang nevnt navnet hans, jeg svarte kun på et spørsmål jeg fikk her på bloggen og skrev at jeg syntes Newa ble dårlig behandlet inne på hotellet. 

Var det kondomer på soverommene på Paradise Hotel?
Jeg vet faktisk ikke, jeg sjekket aldri. Det er ikke vanskelig å få tak i kondomer det, vil man ha det så får man det med en gang uansett.

Hva er det beste og verste med å være blogger?
Det beste må helt klart være alle fordelene som å få ting gratis, dra på kule event, møte masse fine nye mennesker og selvfølgelig selve jobben. Det verste er nok at det er en veldig ”ensom” jobb. Om dagene har jeg liksom aldri et sted å dra, jeg jobber jo hjemmefra. Jeg elsker det, ikke misforstå meg – men noen ganger kan det være veldig kjedelig. Det er heller ikke så veldig gøy at folk kommenterer stygge ting og tror at jeg tåler absolutt alt når det kommer til slemme ting. Jeg er et menneske jeg også!

Hva er falskt på kroppen din?
Det eneste som er falskt på kroppen min er puppene og leppene mine. Resten er helt ekte (bortsatt fra håret og vippene noen ganger, hehe)!

Hvor mye tjener du på YouTube i måneden?
Det er veldig vanskelig å si. Som jeg har sagt mange ganger før så er det veldig forskjellig. En måned kan jeg tjene 40 000 på YouTube, en annen måned kan det være 15 000, neste måned kan det være enda mindre liksom.. Det kommer alltid inn noe, det gjør det!

Hvor mye tjener du på blogg i måneden?
Som skrevet over er det veldig vanskelig å si. Det er noe jeg hater ved dette, det er jo ikke en fast lønn haha.. En måned kan jeg tjene masse, en annen måned kan jeg tjene mindre. Jeg har faktisk ikke regnet ut hva gjennomsnittet av lønna mi er, noe jeg helt klart burde gjøre snart. Jeg gir meg selv bare lønn når jeg trenger det liksom, haha! 

Må man sjekke seg for kjønnssykdommer før man sjekker inn på Paradise Hotel?
Ja, heldigvis! Man slipper ikke inn på det hotellet om man har noe som helst kjønnssykdommer.

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du hatt sex med mange kjendiser?
Jeg har hatt sex med kjendis før ja, men ikke så veldig mange haha.. Hva er mange egentlig?

Anbefaler du noen å være med på Paradise Hotel?
Hmm, jeg vet faktisk ikke. Selv kunne jeg nok ikke vært med en gang til (tror jeg), men jeg er veldig glad for at jeg har vært med en gang. Da jeg var med hadde jeg også veldig fint med folkene inne på hotellet, alle var liksom venner og det er jeg glad for. Det hadde nok ikke vært like gøy om det hadde vært masse krangling og drama, selvom det er gøy noen ganger det også 😉

Hvor mange kjærester har du hatt?
To eller tre, men en som jeg teller som en ordentlig kjæreste. Jeg har bare hatt sex med den ene kjæresten min for eksempel haha, de andre hadde jeg på ungdomsskolen da vi ikke hadde kommet helt dit enda. 

Hvor er de gullsmykkene dine fra? Sykt fine, jeg vil ha!
Ååh, de er fra Prettylittlething. Jeg anbefaler absolutt ikke den siden, da de er sykt treige på å levere og har levert feil produkter flere ganger. 

Processed with VSCO with c1 preset

Hvilken settingspray og primer bruker du? Sminken din holder jo så sykt lenge..
Jeg bruker bare settingspray fra Urban Decay, den liker jeg kjempe godt. Akkurat nå prøver jeg meg faktisk på settingsprayen fra Makeup forever(?). Primer bruker jeg ikke. Sminken min sitter utrolig lenge uansett om jeg bruker settingspray eller ikke, veldig merkelig.. Tror det er noe med huden min, haha!

Hva er det beste du har gjort i livet ditt?
Oj, det aner jeg faktisk ikke. Jeg føler det er så mye, samtidig som det ikke er det. Jeg skulle ønske jeg kunne gjort så ufattelig mye mer og bare tørre å gjøre akkurat det jeg vil. Det beste jeg har gjort til nå er vel å komme meg vekk fra dumme, falske mennesker som ikke fortjener min tid og energi!

Hvordan er hverdagen din? Kan du fortelle litt om den?
Den er faktisk ikke så veldig spennende haha.. De fleste tror hverdagen min er så sykt spennende og at jeg gjør mye forskjellig hele tiden, og ja – noen ganger er det slik, men det er ikke ofte. Som regel går hverdagen min utpå å være hjemme å jobbe, dra på møter, gjøre litt kjedelige ting, trene og bare være en helt vanlig jente. Jeg henger med venner, driter meg ut, gråter, ler osvosv! 

Kunne du vært naken modell? Ikke trashy, men classy liksom?
Nei, jeg tror ikke jeg kunne jobbet som naken modell. Jeg har jo lagt ut nakenbilde på Instagram og fine bilder i bikini osv, men jeg kunne ikke stått modell for noen andre helt naken. Det nakenbilde jeg har lagt ut på Instagram er også helt uskyldig og veldig fint spør du meg. Jeg liker det!

♡♡

Jeg håper du likte svarene mine. Jeg får en del spørsmål som jeg har svart på før, så hvis du har spurt om noe jeg ikke har svart på i dag er det bare å gå i arkivet mitt så har jeg helt sikkert svart på det samme før. Husk at det er bare å spørre masse spørsmål i kommentarfeltene på bloggen så skal jeg få svart neste uke. Ha en fin dag videre babes! Love you all♡

29 kommentarer

Siste innlegg