Jeg er ikke i Norge lenger..

Annonse – Fredriksten russetreff + Annonselenker – Nelly.

 Processed with VSCO with c1 preset

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Endelig helg. Jeg har faktisk akkurat kommet meg til Laholmen hotel som ligger akkurat ved grensen til Sverige og Norge, så jeg er for øyeblikket i Sverige. Jeg skal være her i hele helgen for å jobbe faktisk, noe jeg gleder meg masse til. En skikkelig morsom jobbhelg sammen med noen fine jenter. Jeg reiser og bor sammen med Newa og noen andre, så jeg er veldig sikker på at dette blir en morsom og koselig helg. 

Jobben vi skal gjøre her er å møte russen og være på Fredriksten landstreffet, vi har ikke fått sånn kjempe mye informasjon helt enda – men en ting jeg er helt sikker på det er at dette kommer til å bli super morsomt. Hotellet vi bor på er også super fint og koselig, utsikten er virkelig til å dø av haha.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetBUKSE – HER.

LIGNEDE BELTE – HER

Hvis du er russ i år og skal på Fredriksten så må du huske å komme bort, gjerne inviter oss med på rulling også 😉 Send meg en DM på Instagram (isabelleeriksen_) haha.. Newa har aldri vært russ før og hadde sykt lyst til å prøve å rulle, så om vi hadde fått til det hadde det vært perfekt. Haha, neida vi får nok ikke rullet denne gangen. Nå skal vi straks ut å spise middag, så blir det jobb i morgen. Ha en super fin dag videre babes, vi blogge senere! 

Jeg driver forresten å skal skrive ”ukens spørsmål”, så hvis det er noe du lurer på så er det bare å legge igjen en kommentar i dette innlegget. Jeg svarer på så å si alt, så ikke vær sjenert! 

18 kommentarer
    1. Spørsmål til ukensspørsmål: hva spiste du de tre dagene før operasjonen din? Veldig mye man ikke kan spise, er derfor litt usikker på dette selv😶

    2. Har stilt dette spørsmålet flere ganger. Hva kan man snakke med en gutt som man liker med? Har litt vanskeligheter med å snakke med andre, da jeg går tom for samtaler..

    3. Jeg aner ikke hele saken og har valgt å være anonym i saken, men hva syns du og Newa om at Erik sier de tingene han gjør på livestream på lista. Han mener at Newa ber dere å skrive om det på bloggene til deg Sofie og Isabel ?
      Min oppfatning er at det er deres valg og ikke Newa sitt

    4. Anonym: Newa har ikke bedt noen av oss om Ã¥ stÃ¥ opp for henne. Dette er mitt valg og jeg støtter henne fult ut!! Newa skriver et gjesteinnlegg pÃ¥ bloggen min litt senere om hele saken og hva henne selv mener. Følg med 😉 <3

    5. Vet du hvem som vinner paradise hotel i år? Og synes du personen/personene fortjener det?

    6. Er det kondomer over alt på perra? Man vil liksom ikke bli gravid, og hvis det er hvor er de? Er de liksom i en skuff?

    7. Til ukensspørsmål:
      1. Ser du på ph??
      2. Har du vært i Thailand??
      3. Har du vært i Polen før??
      4. Har du lyst å dra til Polen eller Thailand noen gang??<33

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg