Det ble ikke som planlagt – Våknet opp sånn her..

Heihei alle sammen♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat våknet opp hos en av mine nærmeste venninner – eller vi har vært våkne en stund nå å spist og alt mulig, men vi ligger fortsatt i sengen og slapper av etter gårsdagen. Det var ikke egentlig planen, men sånn ble det. Et par drinker ute på restaurant ble fort til en liten tur ut på byen og en del flere drinker haha.. Det skjer alltid, uansett hvilken dag det er.

Planen i går var kun å ta et par drinker, prate og kose oss for det trengte jeg virkelig. Jeg trengte å komme meg litt ut og møte noen gode venninner og tenke på noe annet! Dagene som har vært har vært veldig kjedelige og det hater jo jeg, jeg klarer ikke sitte hjemme å holde på med ting alene uten å nesten bli litt deppa.. 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Nam, disse drinkene smake virkelig himmelen. Dere som følger meg på Snapchat vet jo hvor mye jeg elsker pasjonsfrukt og sure gode drinker så det var selvfølgelig det det gikk i! Som sagt var jo planen å kun ta et par glass og ikke dra ut på byen, men vi klarte å gire hverandre opp og det endte med at hun som hadde minst lyst til å dra ut ville sist hjem. Vi hadde det faktisk utrolig morsomt og det er virkelig sant det man sier – de kveldene man ikke planlegger blir virkelig de beste! Nå er det bekreftet nok en gang. 

I dag spiste vi faktisk kebab til frokost og koste oss med det, jeg klarte også selvfølgelig å sovne med sminken på i går som jeg gjør hver eneste gang. Jeg vet at det ikke er bra for huden i det hele tatt, men jeg har ikke merket noe til kviser eller uren hud så det er heller ikke noe jeg tenker så veldig mye over. Der er jeg heldig. Sminken ser også helt fin ut, noe jeg igjen ikke skjønner haha. Jeg må virkelig ligge som en statue om natten når jeg sover med sminke, for det ser jo ut som om jeg nettopp har sminket meg! Klager ikke akkurat.

😀I WOKE UP LIKE THIS😀

Nå skal jeg få stått opp, kledd på meg og komme meg avgårde. Jeg er nødt til å komme meg hjemover straks da jeg har en avtale litt senere i dag! Jeg skal møte min lillesøster en tur, noe som alltid er koselig. Det er litt kjipt at vi ser hverandre så sjeldent som det vi gjør, men da er det alltid så koselig å møte hverandre igjen. Ha en fantastisk dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

6 kommentarer

Siste innlegg