Bursdag til TIX, Grunde synger, event ++ // VLOGG

Annonse – Ideal of Sweden event

Hallo alle mine fine♡

Da var det onsdag og endelig klart for en ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Denne gangen kommer det en vlogg fra da vi var på et kjempe koselig event med Ideal of Sweden og i overraskelses bursdag til TIX. Denne dagen var virkelig fin og det skjedde så utrolig mye morsomt! 

Grunde sang blant annet Starboy på scenen, TIX sang, Vidar Villa sang og de fleste jentene danset masse. Vi fikk rett og slett privat konserter haha, veldig kult! Jeg regner med det er mange som igjen kommer til å spørre om det er meg som er med i musikkvideoen til Vidar villa, og ja det er jeg. Jeg får fortsatt masse spørsmål om det, selvom jeg har svart på det flere ganger her på bloggen.. 

Jeg håper du liker vloggen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, den kan du finne HER. Det er helt gratis å abonnere!

 

3 kommentarer
    1. Er det noe som har skjedd mellom deg og Martine? Før hang dere sammen som erteris , men virker som dere er mindre sammen nå, hun vanker jo mer med noen av de andre jentene fra Paradise sesongen ders.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg