26 kjappe – SEX, RYKTER, PENGER ++

Annonse – lenker – Nelly, Ginatricot

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE GUL BADEDRAKT – HER. LIGNEDE SOLBRILLER – HER

🌸BLI BEDRE KJENT MED MEG🌸

Har du hatt sex med flere enn ti stykker?
Ja, det har jeg. 

Hvordan har du det akkurat nå?
Jeg har det helt okei. Jeg kan ikke akkurat si at jeg er på mitt lykkeligste akkurat nå, men jeg føler heller ikke at jeg kan klage. Det har vørt noen kjedelige dager i det siste nå og det drar humøret langt ned..

Når gråt du sist?
Jeg gråt i sta faktisk.

Hva gleder du deg til fremover?
Jeg gleder meg masse til å reise. Det skjer en del på den fronten fremover! Veldig bra. 

Går det noen rykter om deg akkurat nå?
Det gjør det helt sikkert. Jeg kommer ikke på noen rykter som jeg har hørt om meg selv i det siste! Men ja, garantert. Jeg bryr meg egentlig ikke om det haha.

Hva er det dyreste du eier?
Hmm, det aner jeg faktisk ikke. Det må nok bli puppene mine haha.. 

Hvor mye penger har du brukt i dag?
Ingenting faktisk, jeg har bare vært hjemme i dag. Kommer nok til å bruke litt senere i kveld! 

Hvem snakket du sist med på telefonen?
En som jeg skal jobbe med i helgen faktisk. Business samtale haha!

Sover du mer eller uten klær?
Jeg liker best å sove uten klær!

 Processed with VSCO with c1 preset

Liker du best å ringe eller sende melding?
Sende melding, helt klart! Jeg har jo en liten telefon angst og hater å snakke i telefonen. 

Snapchat eller Instagram?
Akkurat nå må det faktisk bli Instagram, selvom jeg elsker Snapchat! Det var nesten så jeg ikke klarte å velge. 

Har du en hemmelighet absolutt ingen vet om deg?
Jeg tror faktisk ikke jeg har det! Noe som er veldig rart haha.. Ganske sikker på at mine nærmeste venner og familie vet så å si alt om meg.

Hvem var du sist med?
Familien hjemme. Mamma, stefaren min, mormor og broren min! Veldig koselig.

Hvor mye har du spist i dag?
I dag har jeg faktisk ikke spist så veldig mye. Det er straks middag og da skal jeg spise hjemmelaget pizza! Jeg må faktisk begynne å spise litt frokost, men jeg er liksom ikke sulten på morgenen og dagen.. 

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE BIKINITOPP – HER. LIGNEDE TRUSE – HER

Hvilken telefon har du?
iPhone X har jeg nå.

Hvilken øyenfarge har du?
Jeg vet faktisk ikke, litt forskjellig hahah.. Jeg har grønn, blå, brun, grå osvosv. En liten blanding!

Vil du ha kjæreste akkurat nå?
Jeg aner faktisk ikke.. Både ja og nei! Jeg vil ha en person jeg alltid kan gå til og snakke med om det er noe og ha en liten trygghet der, samtidig som jeg syntes det er veldig deilig å være singel.

Er det noen du savner akkurat nå?
Egentlig ikke, ikke som jeg kommer på.

Hvilken person i verden betyr mest for deg?
Det må nok bli mamma, selvom det er veldig mange som betyr enormt mye for meg!

Har du vært gravid før?
Nei, aldri.

Hvilken kjendis vil du ha sex med?
Vanskelig spørsmål. Jeg har faktisk ikke tenkt på det, men det er veldig mange kjendiser i verden som jeg syntes er veldig kjekke og jeg kunne jo helt sikkert hatt sex med dem haha.. 

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE JAKKE – HER. (FALSK PELS).

Aldri ha sex igjen men ha verdens beste kjæreste eller ha sex men ha verdens verste kjæreste?
Denne var utrolig vanskelig haha, jeg vet nesten ikke om jeg kommer til å klare å svare på dette. Generelt er ikke sex så veldig viktig for meg, men hadde jeg vært i et forhold hadde det jo vært viktig med sex. Så jeg aner faktisk ikke..

Hva er din favoritt farge?
Jeg tror ikke jeg har noen favorittfarge sånn egentlig. Når det kommer til klær er jeg veldig glad i svart og gull sammen! 

Hva craver du akkurat nå av mat?
Jeg elsker frukt og akkurat nå har jeg en greie for kjærlighetsfrukt. Elsker det!

Hva skal du senere i dag?
Jeg skal straks dra å møte noen venninner på Grunerløkka. Vi skal bare ta et par drinken og snakke og kose oss! Gleder meg faktisk.

Betyr sex mye for deg?
Nei egentlig ikke. Ikke akkurat nå som jeg er singel! Tenker faktisk veldig lite på sex.

21 kommentarer

Siste innlegg