Han har bursdag i dag – Gaven fra meg

Heihei alle mine fine og god onsdag♡

Jeg håper alle har en fantastisk dag i dag, og koser seg masse. I dag er det 18. april som er en ganske viktig dag her hjemme, for i dag har nemlig min lillebror bursdag – woho! Han kom faktisk akkurat hjem fra skolen og sitter nå å prøver å få i gang gaven sin. Tradisjonen her hjemme er at når en har bursdag får man gaver på sengen med en gang man våkner, en veldig fin tradisjon spør du meg haha! Broren min har ønsket seg utrolig lenge en ny telefon, rett og slett fordi den han hadde ikke var noe å skryte av. Han er 12 år i dag så det sier seg jo også selv at han ikke har hatt de beste telefonene enda, men nå var det på tide og hvert fall få en litt bedre en! 

Derfor fikk han en ny iPhone i dag, ikke bare av meg selvfølgelig! Han ble så glad og det er så morsomt å kunne glede en som betyr mye. En ting som er litt kjipt er jo at det bare en onsdag i dag, jeg hater å ha bursdag på en hverdag for da kan man liksom ikke gjøre noen ting. Det blir jo ikke noe feiring med familie og venner i dag på selve dagen hans, det blir vanskelig. Derfor blir det heller feiring i helgen, noe som igjen er kjipt for da kan ikke jeg haha.. 

Processed with VSCO with p5 preset

Jeg håper han får en fantastisk dag på dagen sin, jeg skal hvert fall gjøre alt for at den skal være bra! Planen i dag er å spise middag her hjemme og feire litt med kun oss nærmeste, det blir koselig. Så skal jeg kanskje ut å møte noen venninner. Jeg merker at jeg er nødt til å komme meg litt ut! Jeg har sittet inne noen dager uten å egentlig gjøre så veldig mye annet enn å jobbe, og det merker jeg virkelig på psyken. Det er det som er så kjipt med å ha den jobben jeg har, man har liksom ikke et sted å dra til hver dag. Det tok jeg virkelig forgitt da jeg hadde en vanlig jobb! Det er ikke så deilig som man tror å ha hjemmekontor hver eneste dag, selvom det kan være helt fantastisk også – jeg klager ikke!

Ha en fin dag videre babes, uansett hva du velger å finne på! Love you all♡

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg