Forskjeller på kroppen min etter jeg begynte å trene – Før bilde

Processed with VSCO with p5 preset Processed with VSCO with p5 preset

Heihei alle mine fine♡

Det er overraskende hvor mange spørsmål jeg faktisk har fått de siste ukene når det kommer til kroppen min og trening. Jeg begynte å trene litt for noen måneder tilbake, noen uker hardere enn andre. Det er faktisk en stund siden jeg har trent nå, fordi jeg har reist litt og hatt mye andre ting å gjøre. Jeg prøver å komme meg tilbake til treningen, men jeg kan ikke akkurat si at motivasjonen er helt på topp. Da jeg begynte å trene igjen for noen måneder siden hadde jeg ikke trent ordentlig på flere år og det er alltid tungt å komme i gang med slike ting og rett og slett endre på hverdagen sin! 

Jeg trener jo i hovedsak ikke for å bli tynnere, men for å føle meg bedre og selvfølgelig også bare stramme litt opp, få mer energi og alt det positive som kommer ved å trene. Det er mange som har spurt meg om jeg har sett eller merket noen forskjeller med kroppen min etter noen måneder med trening og svaret er både ja og nei. Jeg føler ikke jeg har gått verken ned eller opp i vekt eller ser noe spesielt tynnere eller strammere ut, men da jeg trente følte jeg meg bedre. Jeg fikk mer energi! Venner og familie derimot sier at de kan se forskjeller på kroppen min, selv kan jeg ikke det så jeg har vanskelig for å tro på det haha.. Isåfall er det ekstremt lite! Det tar jo lang tid før man faktisk ser forskjell på kroppen sin etter at man har begynt å trene, ting tar tid. Kjipt, jeg vet – men sånn er det.

Dette bilde er tatt før jeg begynte å trene ordentlig for noen måneder siden:

Og jeg kan ikke akkurat si jeg ser så veldig mye annerledes ut, haha.. Ikke at det heller har vært planen, jeg liker kroppen min som den er! Likevel gjør det at jeg mister litt motivasjon når det kommer til å trene. Så der har dere svaret! 

Trener du?

39 kommentarer

Siste innlegg