I dag skjer det – Ses vi?

Heihei og god lørdag alle sammen♡

I dag er det endelig tid for Gullsnutten, noe jeg faktisk har gledet meg masse til. Jeg har akkurat tatt meg en dusj og skal straks begynne å sminke meg og fikse håret. Martine og jeg har faktisk planlagt hvordan vi skal se ut i dag, vi skal nemlig være ganske like med likt antrekk og alt, bare forskjellige farger. Det blir spennende!

Som jeg skrev på bloggen i går skal det være et meetup før gullsnutten, så alle er hjertelig velkommen dit! Det skal være ved NRK, adressen er Bjørnstjerne Bjørnsons plass 1. Det var en del som lurte på når klokken dette var, for det hadde jeg helt glemt å skrive i blogginnlegget i går – faktisk fordi jeg ikke visste helt selv når det var og når Martine og jeg kom til å være der. På arrangementet på Facebook som du kan finne HER står det at det skal være fra rundt 1930, så jeg regner med det er riktig. Vi skal jo selvfølgelig gjøre en hel del før den tid med Splay osv, så igjen – vanskelig å si akkurat når klokken. Jeg kan oppdatere på Snapchat når vi er der så det er bare å legge meg til der. På Snapchat heter jeg ”isabelleeriksen”. 

 Processed with VSCO with b1 preset

I dag våknet jeg forresten nok en gang til at det var en ukjent enhet som prøvde å komme seg inn på mine sosiale medier, heldigvis var jeg på telefonen når dette skjedde og jeg fikk stoppet det i tide. Sist gang gikk det jo ikke like bra! Jeg er (beklager for ordbruket) dritt lei av at det skjer. Jeg bytter passord i hytt og pine og husker nesten ikke lenger noen passord haha.. Jeg er livredd for at noen faktisk skal klare å få full kontroll over mine private ting på telefonen og går seriøst nå rundt å tenker på det hele tiden. Jeg skjønner heller ikke hvordan de klarer det. Jeg har jo mye sikkerhet på mine ting, føler jeg hvert fall selv! Mer sikkerhet enn andre. Er det noen som vet hvorfor dette skjer med meg? Noe jeg kan gjøre for å få det til å stoppe? Jeg er livredd…

 begynner tiden å løpe fra meg så jeg er nødt til å komme i gang med sminken. Jeg gleder meg masse til det som skjer i dag og håper virkelig å møte så mange som mulig i dag. Kommer du? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg