Min nye dyre merkeveske

Heihei alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat kommet meg hjem, etter en liten tur i byen. Akkurat nå smiler jeg fra øre til øre, samtidig som jeg sitter å stirrer på min nye veske fra Gucci. Wohoo, jeg er så glad! Jeg har endelig kjøpt meg en veske jeg har tenkt lenge på og vurdert å kjøpe i noen uker nå. Jeg har vært litt usikker på om jeg skulle kjøpe den eller ikke, for jeg trenger den jo ikke – men i dag valgte jeg å gjøre det.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Se så fin da! Jeg skal ikke si jeg trengte denne nye vesken, men jeg ville ha den og jeg syntes selv jeg fortjente den! Denne vesken kommer nok til å bli brukt veldig mye, jeg elsker vesker som er denne størrelsen hvor det er kun plass til akkurat det jeg trenger. Når jeg går rundt med store vesker tar jeg alltid med meg så veldig mye rot og tull som jeg absolutt ikke trenger. Æææ, jeg er så glad nå haha! Jeg elsker denne vesken og tror aldri jeg kommer til å angre på at jeg kjøpte den, isåfall er det jo bare å selge den videre. Disse går nok ikke av moten med det første! 

Hva syntes du om min nye veske?

34 kommentarer

Siste innlegg