Den super hemmelige hemmeligheten – Han ble veldig overrasket

God morgen alle sammen ♡

Hvordan har dere det i dag? Fått med deg at det er fredag den 13? Haha, jeg har egentlig aldri vært noe spesielt stresset for denne dagen. En stor grunn til det er nok fordi mamma faktisk ble født på fredag den 13. Det er litt morsomt å tenke på. Uansett, i går var jeg på overraskelses bursdagen til Andreas (TIX som han er enda bedre kjent som). Det er derfor jeg var litt hemmelighetsfull på bloggen i går og ikke fortalte ordentlig hva vi skulle, jeg hadde jo ikke lyst til å ødelegge hele overraskelsen for Andreas!

Altså, hva gjør Martine her? Haha, herregud! Nå skal jeg fortelle dere noe veldig morsomt med Martine når hun har fått i seg litt alkohol. Hver gang vi skal ta bilde sammen lager hun alltid grimaser, og hver gang blir jeg like irritert haha. Jeg vil jo ta masse fine bilder og Martine har en tendens til å ødelegge det noen ganger. Sånn som her haha! Jeg sa faktisk til henne at jeg kom til å legge ut dette bilde uansett, og det var greit i går 🙂 Det er sånn man vet om Martine er full, det er bare å ta noen bilder med henne og se om hun lager grimaser, haha. Og dette, dette er favoritt grimasen!

Det var masse fine og kjente folk som jeg nesten alltid kun møter i slike sammenhenger og det er alltid koselig! Det er som alle er så gode venner selvom man nesten aldri møtes, og det liker jeg. Kvelden startet i et stort lokale som Ine (dama til Andreas) hadde ordnet i stand, der var det fest og kos et par timer før turen gikk videre ut på byen. Det ble overraskende nok en veldig tidlig kveld og innen klokken tikket 0200 lå jeg faktisk i sengen min hjemme. Veldig deilig å kunne dra ut en liten tur og komme hjem relativt tidlig! Andreas ble også utrolig overrasket da han kom inn i lokalet og alle vi ropte «gratulerer med dagen». Han kom jo inn sammen med Ine med bind foran øynene, det minte meg veldig mye om det jeg gjorde med Martine i København haha – veldig gøy. Jeg elsker å overraske folk med ting som dette og det at han ble så glad og overrasket varmer hjertet mitt! En veldig vellykket kveld. Dere som har meg på Snapchat har jo fått med dere masse av kvelden der. Grunde sang blant annet «starboy» på scenen, Martine hadde en liten konsert, TIX sang og det var mye dansing på scenen haha! Legg meg til på Snapchat om du vil se, der heter jeg «isabelleeriksen».

Nå skal jeg komme meg opp og starte dagen, ny dag nye muligheter! Jeg skal forresten straks begynne på «ukens spørsmål» så hvis det er noe du lurer på, legg igjen en kommentar i kommentarfeltet! Jeg svarer på så å si alt.

Ha en fantastisk dag videre alle sammen, ta vare på hverandre. Love you all ♡

13 kommentarer
    1. Må være helt dritt å henge med deg ute… du referer til gamle snaps med swipe up på snapchat når du er med folk, og clickbaiter.. Altså, kan det ikke gå en kveld/dag du er med folk uten at du gjør det? sitter du virkelig midt under en fest å bare ”forteller om kjønnssykdommen” når alle har det gøy? lol sier jeg bare

    2. Men hvorfor gidde å gjøre det når du er ute uansett? Når du legger ut flere screens osv, tar det lang tid til slutt. Må være irriterende å være med noen som kun tenker på blogg hele tiden…. skjerp deg

    3. Beste uteplass i Norge du har vært på?
      Hvilken uteplass drar du oftest ned vennene dine?
      Hvilke type personer synes du er trivelig å omgås med?
      Hva synes du er digg å drikke når du er ute på byen?
      Hvilke artister ville du aller hest dra på konsert til? Nevn norske og utenlandske helst 😊
      Hva er planen din for fremtiden?
      Neste reisemål?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg