Bildedryss event – Helt sykt fint

Annonse – Ideal Of Sweden (Gjest)

Heihei alle sammen ♡

Som jeg skrev tidligere på bloggen skulle jeg på et event i dag og noe super hemmelig (enn så lenge) litt senere i kveld. Eventet vi var på i dag var sammen med Ideal of Sweden og vi fikk en fin goodiebag og masse god mat og drikke. Jeg elsker virkelig slike eventer, det er så koselig! Man møter folk man har blitt kjent med gjennom sosiale medier og slike ting og det syntes jeg er morsomt.

Se så fint det var da! Eventet var her i Oslo, på LingLing tror jeg det het. Det ligger på Aker Brygge, ute på vannet faktisk! Helt nydelig var det. Akkurat nå har vi et par timer til overs så vi har flyttet oss videre til Friday’s haha.. Vi skal møte et par andre her som skal bli med oss videre til det super hemmelige greiene! Jeg beklager virkelig for at jeg ikke forteller alt. Jeg hater selv når bloggere skriver a men ikke b, men akkurat nå må det bare være slik. Jeg har ikke lyst til å være den som ødelegger alt! Gled dere til i morgen for da forteller jeg dere alt hva som kommer til å skje i kveld. Nå skal jeg legge fra meg telefonen og være litt sosial her, ha en super fin kveld videre babes. Vi blogges ♡

9 kommentarer
    1. Herregud for noen gigantiske lepper!
      Hvem i all verden er så useriøse at de fyller inn så mye!
      Jeg er Kosmetisk Spl; og hadde aldri satt inn så mye!
      Serr, helt grusomt!

    2. Ukens spørsmål:
      Kan du snart legge ut noen tøyeøvelser du gjorde som turner, enten om dugjør dem nå, eller har gamle bilder?
      Tøyer du nå? Om ikke, hvorfor?
      PS. Tøying og trening: tøye mellom oppvarming og trening, IKKE etter trening!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg