Jeg kan ikke fortelle dere dette & Dagens planer

Annonse – sponset leppe produkt – ”Martine Lunde av Frøya”. 

Processed with VSCO with p5 preset

God morgen alle mine fine, eller det er vell egentlig ikke morgen lenger nå♡

Jeg har akkurat stått opp og fikset meg for dagen, i dag skjer det nemlig en hel del som jeg gleder meg til. Jeg vet egentlig ikke hvor mye jeg kan fortelle om dagen så jeg kommer nok til å være litt hemmelighetsfull akkurat i dag, men i morgen kommer det ut! Haha dere burde glede dere, for det gjør jeg. Jeg er med andre ord skikkelig spent på hvordan kvelden kommer til å bli – veldig bra, håper og tror jeg. 

Det første som står på planen i dag er å selvfølgelig få noe jobb gjort. Jeg skal prøve å skrive ferdig noen innlegg til bloggen, svare på mail og litt annet jobb. Vi får se om jeg rekker alt det for jeg skal nemlig dra om en times tid! Kryss fingrene for meg haha.. Akkurat nå gleder jeg meg faktisk til å komme meg ut, det er det ikke ofte jeg sier. Når været er såpass fint som det er i dag klarer jeg ikke annet enn å smile og lengte ut. Elsker det! Været har faktisk utrolig mye å si på humøret mitt. 

Processed with VSCO with p5 preset

Processed with VSCO with p5 preset

Sminken for dagen, jeg håper virkelig det holder til i kveld. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg alltid er så stresset for det, alle vet jo at sminken min kan holde i flere dager i strekk haha.. Det er faktisk helt sykt. Venner av meg har faktisk blitt irriterte på meg fordi sminken min holder så lenge! Det har faktisk skjedd at jeg har gått rundt ute med to dager gammel sminke og det ser like bra ut. Jeg skjønner ikke – ikke får jeg uren hud og kviser heller! Elsker huden min. Antrekket skal jeg selvfølgelig skifte, aner ikke til hva enda.. Det er alltid så vanskelig! Jeg har liksom aldri noe å ha på meg, selvom mitt enorme skap er stapp fult. Kanskje det er det som er problemet? At jeg har for mye å velge mellom? Ikke vet jeg, det er bare sinnsykt irriterende. 

På leppene i dag bruker jeg litt forskjellig, blant annet Martine Lunde av Frøya. Herregud det er så merkelig å si navnet til bestevenninnen min i denne sammenhengen. ”I dag har jeg Martine Lunde på leppene liksom”.. Det kommer jeg nok aldri til å venne meg til! Det er veldig kult da, jeg er stolt. 

DAGENS PLANER

✔️Jobbe med bloggen 

✔️Svare på mail

✔️Event med Ideal of Sweden

✔️ Noe hemmelig som dere får vite i morgen.. Haha uff, sorry babes!

___________________________________________________________

Ha en nydelig dag i dag babes, i det fine været! Ta vare på hverandre, love you all♡ Vi blogges!

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg