VI HAR BESTILT EN NY REISE

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag, på denne nydelig dagen? Gud så glad jeg ble da jeg våknet opp i dag tidlig og solen skinte, enda bedre humør ble jeg for noen minutter siden da jeg, Martine og Sofie endelig fikk bestilt flybillett! Vi reiser faktisk allerede om bare et par uker og jeg gleder meg som et lite barn. Jeg elsker å reise og nå skjer det igjen – til andre siden av jordkloden. Som vanlig kommer jeg ikke til å fortelle akkurat hvor vi skal enda, klarer du å gjette? Planen i dag var å dra en tur ned til Sofie nettopp for å bestille disse billettene.

Så glad er jeg nå! Dette smilet kommer til å være klistret på munnen min helt til vi drar. Jeg er så klar.

Nå er planen å gå ut å spise litt mat, vi er jo nødt til å feire dette! Jeg har aldri vært på en så stor tur/ reise med disse to sammen før (bortsett fra Mexico så klart, men det gjelder ikke) så jeg gleder meg ekstremt. Jeg digger disse jentene masse og trives ekstremt godt i lag med begge to.

Jeg har ikke spist i hele dag så nå er vi nødt til å komme oss avgårde før jeg går i bakken. Senere i kveld skal jeg faktisk på bowling og middag med pappa og den siden av familien! Ha en fantastisk dag videre babes, det skal jeg i det fine været. Herregud jeg kommer til å smile fra øre til øre helt til vi drar, jeg har aldri vært i denne byen før og dør etter å dra dit og nå skjer det! Woho ♡

30 kommentarer

Siste innlegg