VIDEO – Jeg driter meg ut på ski..

Inneholder annonselenker – Nelly

Heihei alle mine fine♡

Endelig søndag og tid for en ny video på YouTube kanalen til Martine og meg. Denne gangen er det min tur til å legge ut en video! I påsken var jeg en liten tur på hytta mi på Sjusjøen og da prøvde jeg meg blant annet på ski. Det gikk ikke akkurat så veldig bra som dere ser.. Uff, det var ganske flaut der og da! 

Jeg håper du liker videoer og har lyst til å abonnere på kanalen vår. Den kan du finne HER. Det er helt gratis å abonnere! 

 

LIGNEDE SOLBRILLER – HER. 

2 kommentarer
    1. Ej vil berre sei noke t alle folk so hata på Isabell! Slutt og komenter på alle små ting som Isabell gjer «feil» for isabell gjer ikkj en dritt feil! Når dokke kommentera «omg! Kan sjå nippelen din» driv dokke og zooma inn på bilda hinna? Leita dokke etter små «feil» på Isabell? For e ekje vits! Fordi Isabell hekje noken feil! Ærligtalt! Blir so sur når folk drive på me sånnt! Få dokke et liv liksom!
      Elska dej Isabell! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg