Jeg kunne blitt drept for dette

Heihei alle sammen ♡

Nå har vi kommet oss trygt og fint til flyplassen i Barcelona og jeg er veldig klar til å komme meg hjem til Norge igjen nå! Jeg blir så lei av å være på akkurat samme plass lenge, spesielt når det ikke er stort å gjøre! Det er som man sier «borte bra, men hjemme best». Det er alltid fantastisk å komme seg hjem igjen etter at man har vært ute å reist. Egen seng, egen dusj, folk man bryr seg om er alltid det beste. Jeg har likevel hatt det helt supert på reise og jeg vet at det ikke er lenge til jeg må reise igjen! Akkurat nå hadde vi et lite panikk anfall her, da en av oss faktisk klarte å glemme både pass og boarding pass i sikkerhetskontrollen. Heldigvis fant vi det igjen, hvis ikke hadde det virkelig vært krise. Politiet hadde funnet passet og tatt vare på det, merkelig nok ikke prøvd å funnet eieren eller ropt det opp på høyttaleren. Det syntes jeg var veldig rart! Har hørt politiet her nede er ganske korrupt så hvem vet om de faktisk hadde tenkt å levere det tilbake om ikke vi hadde lett etter det.

Jeg har faktisk glemt passet mitt flere ganger selv og hver gang har jeg fått en skikkelig ekkel følelse inni meg, så jeg kan tenke meg hvordan hun her følge seg. Pass er jo noe av det viktigste man eier og det absolutt viktigste man har med på reise. Heldigvis har jeg aldri blitt stått igjen et sted uten pass, men det har vært flere ganger folk som har løpt etter meg med passet mitt i hånda. Skikkelig skummelt, folk kan jo misbruke det om det havner i feil hender! Nå er uansett alt slik det skal være og det er ikke mange timene igjen før jeg er hjemme igjen.

BUKSE – HER. LIGNEDE BELTE – HER.

Jepp, jeg risikerte livet mitt for disse bildene og kunne blitt påkjørt og drept.. Heldigvis skjedde ikke det haha! Man må ofre litt for kule bilder 😉 Ikke prøv dette hjemme folkens, haha..

Jeg har enda ikke skrevet ukens spørsmål, så husk at hvis det er noe du lurer på er det bare å legge igjen en kommentar i kommentarfeltet! Jeg svarer på absolutt alt (som regel) så spør om hva du vil. Nå er det straks boarding og jeg må komme meg til flyet, ha en fin dag videre alle sammen!

15 kommentarer
    1. Fikk dere vasket klærne deres inne på paradise?
      Og når var klokkeslett var det parseremoni/frokst osv?

    2. Hva synes du om det som foregår i bloggverden? Du trenger ikke velge en side men kan du fortelle hva du synes om slik håning, latterliggjøring og parodier av enkeltpersoner? Synes du det bare burde bli tatt som en spøk og ledd bort, at det er greit å gjøre slikt mot andre siden den ene personen mener det kun er for gøy? Tror det er viktig at store blogger som deg står imot mobbing og viser at dette ikke er kult. Digger deg

    3. Hei har 2 spørsmål til ukens spørsmål eller noe annet:
      Når man rykker ut på paradise hotel drar man hjem med engang? Og det siste er møter man de andre på flyet hjem

    4. Hei❤️Burde jeg starte med yt eller jeg har yt men jeg er litt usikker på om jeg skal vise fjese er det lurt eller ikke??

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg