Jeg sendte tilbake maten fem ganger på restaurant

☀Let?s go to the beach☀

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert her i Spania og akkurat nå har vi tatt oss en tur på stranda. Det er siste dagen her så det var ganske viktig for oss å finne på noe alle sammen. Strandlivet er noe av det jeg elsker mest når det kommer til syden, bortsett fra at sanden sniker seg inn over alt haha! Som jeg har skrevet på bloggen før er vi en plass i Spania som er litt øde så det tok rundt en halv time å kjøre hit. Nå er vi i en by som heter Peniscola som er en liten turistby med en kjempe fin og lang strand. Vi har vært her et par timer nå og skal være her et par timer til, da sier det seg selv at vi var nødt til å ta oss en liten pause fra solen og spise lunsj. Vi satt oss ned et sted jeg virkelig angrer på at vi satt oss ned! Jeg er ikke mett eller veldig fornøyd akkurat nå.

En ting jeg syntes er ekstremt merkelig og ikke minst irriterende er det at ingen her snakker engelsk, de forstår ikke noe av det vi sier. Ikke prøver dem heller! Når folk som jobber på restaurant i en by med turister syntes jeg det burde være en selvfølge at man hvert fall kan snakke litt engelsk. Jeg var nødt til å sende tilbake maten min fem ganger fordi jeg ikke fikk det jeg ville ha. Jeg bestilte toast, men fikk først brødskalker, deretter fikk jeg kun varmt brød og slik fortsatte det helt jeg måtte finne frem bilde av en toast.

Vi hadde tenkt til å kose oss med en god lunsj og fine drinker, noe vi heller ikke fikk. Drinkene vi bestilte så verken bra ut og de smakte enda verre. Jaja, det er jo ingenting vi får gjort noe med nå. Hit skal jeg hvert fall ikke igjen haha! Nå skal vi slappe litt mer av på stranden før turen går tilbake til villaen! Det er som sagt siste dagen her i Spania før vi skal hjem igjen til kalde Norge i morgen tidlig. Gruer meg så nå skal virkelig sola nytes. Ha en fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all ♡

2 kommentarer
    1. Er egentlig «bra» at drinken ikke ser bra ut. Tenk all pynten som brukes på drinker og så går pynten rett i søpla etterpå. Ganske sløs med plast osv

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg