Hele denne byen er egentlig under vann

Heihei alle mine fine ♡

Nå har jeg akkurat kommet hjem igjen til villaen her i Spania etter en utrolig spennende liten utflukt. Han ene som bor her, eller han som eier villaen hadde lyst til å vise oss noe som viste seg og være veldig kult og fascinerende. Det var en demning med en hel landsby under! Denne lille landsbyen ligger egentlig helt under vann og han som bor her og har vært der før visste ikke engang at deg var en bru og gamle hus, for det er egentlig helt under vann.

Her kan man se hvor høyt vannet pleier å være. Der de svarte strekene på denne broren er pleier egentlig vannet å rekke.

Det var helt merkelig å gå rundt der å tenke på at dette egentlig er under vann og ikke minst tenke på at dette har vært en liten landsby for et par hundre år siden. Dette har vært folk sitt hjem!

Her ser dere toppen av et hus under vann. Jeg aner ikke hvor mye dypere denne demningen er, men så lavt som vannet var i dag har det visst ikke vært på veldig lenge.

Det at vannet var så lavt akkurat i dag når vi var der var skikkelig bra. Jeg elsker jo slike ting og det å bare gå rundt det å tenke på at for noen hundre år siden var dette en landsby og husene til folk er helt sykt! Jeg er så glad for at vi valgte å dra dit. Nå skal vi slappe litt av her hjemme i solen før turen går til restaurant i kveld! I dag blir det god mat, jeg gleder meg. Ha en super kveld videre, vi blogges ♡

8 kommentarer

Siste innlegg