Jeg får kritikk for disse merkene på kroppen min

Heihei alle sammen♡

I det siste har jeg fått en del kommentarer på at jeg viser strekkmerker og at man godt kan se mine strekkmerker på bilder jeg legger ut. Jeg har gått med mindre klær i det siste, da jeg er i syden og det virker nesten som det er et par der ute som kun prøver å finne feil ved kroppen min! Det er greit nok det. Jeg bryr meg veldig lite om det, men hva i alle dager er galt med strekkmerker? Det er noe av det mest normale som finnes, så å si alle har det eller kommer til å få det. Strekkmerker er når huden får litt merker på seg på grunn av at huden vokser og strekker seg, det skjer jo med alle. Absolutt alle vokser og da strekker huden seg. Noen får masse merker, andre får mindre! 

Er det ikke bra at jeg ikke bryr meg om det og faktisk legger ut bilder som ikke er redigert så mye? Når folk legger igjen kommentarer her på bloggen, eller sender meg personlige meldinger om at man tydelig kan se strekkmerker på lårene mine eller på puppene mine tenker jeg bare ”okei, hva så?”. Jeg vet godt at jeg har litt strekkmerker, og jeg vet godt at det syntes på bildene jeg legger ut. Jeg ser jo bildene selv! 

For å være helt ærlig så syntes jeg ikke disse strekkmerkene jeg har er så veldig store og tydelige heller, de er jo såvidt der. Likevel klarer folk å klage på det og finne ”feil” med kroppen min. Uansett om jeg kanskje hadde hatt store og tydelig strekkmerker, hva så? Hvorfor skal folk bry seg så fælt om alle andre og hvordan folk ser ut. La folk gjøre og se ut akkurat slik dem selv vil! Det er ingen som er perfekte, selvom det kanskje ser sånn ut på bilder. Bildet over av kroppen min er ikke redigert i det hele tatt, det er sånn jeg ser ut og vet du hva? Jeg elsker det, jeg syntes selv jeg ser skikkelig bra ut. Jeg trenger ikke redigere bildene av meg selv for at jeg skal bli fornøyd. 

29 kommentarer
    1. Dette er jo bare folk som er sjalu og må pirke på deg for å løfte deg selv opp. Veldig tragiske folk

    2. Så bra skrevet👏🏼YOU GO GIRL😻❤️Bra at du ikke bryr deg om hva andre tenker om kroppen din! Du er kjempefin😻

    3. Hei ikke bry deg om hva andre sier om deg❤️De er bare sjalu😇jeg kommer til å skrive lit feil fordig har skrivevansker❤️Ha det fin i Spania klem Meg💓

    4. Det er vel ikke noe feil med og ha strekkmerker? Folk er så usikkert på seg selv at de må kommentere ting de ser på som «feil» for å føle seg mye bedre, det er sjukt at folk er så opphengt i strekkmerker, dere som kommenter dette hele tiden er en gjeng med feig folk, skjerp dere!! Kos deg på ferie du 🙂

    5. STREKKMERKER ER DRIT FINT!! har det selv, skulle ønske jeg hadde flere haaha <3 lættis for de som kommenterer stygt om det, fordi hvis de ser seg selv i speilet har de det også sååå....

    6. Jaaaaa Isabell bra skrevet❤️❤️🔥 nyyydelig la være å kommentere om kropp kroppen er slik som den er kanskje man ikke bryr seg om det er strekkmerker og sånt🤷🏽‍♀️🤷🏽‍♀️ Kroppen er som den er love You Isabell 💋💋💋

    7. Jeg har store tydelige strekkmerker på fua og jeg er 14 år og haaater dem! Og alle andre kommenterer på dem så takk for dette innlegget!

    8. Jeg legger ikke engang merke til de når jeg ser etter de😂❤️ Det er så bra at du er et så godt forbilde at du ikke bryr deg om at noen klager på kroppen din🌸😘 jeg synes du er helt perfekt akkurat som du er jeg å det synes liksom alle jeg kjenner å💕🐠 ha det superfin videre i Spania Isabelle🦋

    9. Heii! Eg leser bloggen din HVER DAG og eg elsker den!!💗💗 Stå på videre!! Men sa ikke du at du ikke liker røyk?

    10. Om noen pirker på de små uskyldige strekkmerkene der, er det fordi det ikke er noe annet å pirke på :p Bare å drite i! Eg ser ut som en surra svinesteik, men bryr meg fint lite, er viktigere å prioritere moro 😉

    11. Anonym: Jeg røyker ikke fast nei og syntes ikke røyk smaker noe godt. Likevel er jeg dum og tar meg en røyk innimellom på fest og i solen i syden – skjønner ikke egentlig hvorfor haha <3

    12. Jeg kunne ikke en gang se di strekkmerkene jeg! Ikke la di drittfolka plage deg, vet du ikke bryr deg men en dag du kansje er full kan du tenke over d å så knekker d deg?

    13. Herregud kan folk drite i å kommentere kroppen til Isabelle? Det er ikke hennes feil men hun er perfekt uansett. Dere som skriver det er nok ikke i nærheten av henne, så hold kjeft sjalue folk

    14. Jeg så de ikke engang! Hvorfor skal folk bare hate på alt?! De som skriver sånt har tydeligvis ikke peiling, og må skjerpe seg! Sånt er ikke greit! Det er veldig bra at du skriver om sånt Isabelle, fordi det er helt normalt. Stå på videre! Heier på deg😘😘😘

    15. Første kommentar var «røyker du» hva er vits med at 5 andre også skriver det kan de ikke bare lese kommentarfeltet??😂😂 Sorry bare litt irr. Men helt serr, vits å kommentere andres kropp og utsende!!! You go girl, Isabelle du er bare best♥️♥️♥️♥️

    16. Jeg har aldri lagt noe serlig merke til strekkmerkene dine, uansett så er det så normalt at det er ikke vits å se etter strekkmerker uansett❤️

    17. DRIT I HVORDAN KROPPEN HENNES SER UT! Den kommer ikke akkurat til å forandre seg💕Hun er PERFEKT!❤️❤️❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg