Han falt ut i vannet med telefonen & Skuffet over Spania

Annonse – lenker – Nelly

☀️God morgen fra varmen☀️

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE SKJØRT – HER. LIGNEDE SOLBRILLER – HER

Slik ser min morgen ut i dag, elsker det! Skulle ønske dette var mitt kontor hver eneste dag, bortsett fra at jeg er fyllesyk akkurat som resten av huset haha.. I går festet vi til langt på natt da han ene her hadde bursdag, jeg kan faktisk ikke huske sist jeg hadde det så morsomt. Fester med få mennesker er virkelig undervurdert! Jeg husker ikke hvor sent det ble, men er ganske sikker på at det ble noen timer etter midnatt. Vi lekte og var helt bajaser, jeg skulle gjerne likt å vært en flue på veggen for å si det sånn. En ting jeg sent kommer til å glemme og som fikk absolutt alle til å begynne å le i går var da han ene her falt ut i bassenget med alt av klær, telefon, klokke osv på seg. Fy søren og jeg lo! Det var sikkert ikke så veldig morsomt for han akkurat der og da, men i dag ler alle av det. Hadde det vært meg hadde jeg nok ikke tatt det så bra!  

I dag er planen å ta en liten tur til en dam/foss (har ikke helt skjønt hva det er for noe haha), det skal visstnok være veldig fint og populært her vi er i Spania. Jeg gleder meg til å ta en tur ut fra huset. Jeg elsker jo å dra rundt å se på ting hele tiden! Er det en ting jeg absolutt ikke liker når jeg er ute å reiser så er det å sitte stille og ikke gjøre noen ting. Hater det, jeg vil se alt det er å se. Det er en ting jeg ikke liker ved dette stedet, det er veldig lite å gjøre akkurat her vi er så det er jeg litt skuffet over. Villaen ligger liksom litt i ødemarka! Det er liksom ikke slik jeg forventet det. Ikke misforstå meg – jeg digger villaen og syntes det er super fint og koselig, men jeg vil farte rundt og gjøre ting jeg ikke kan når jeg for eksempel er hjemme i Norge. 

Nå skal vi komme oss av gårde, jeg tar selvfølgelig med meg kamera! Ha en kjempe fin dag videre babes, vi blogges senere! Love you all♡

7 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Kan du vise hvordan man sminker slik cateye look som du og Martine alltid hadde før? Slik med eyelineren i øyekroken 😊 såå fint!

    2. Elsker deg Isabelle! 😍😍😍😍 Kan du ha en sminkevideo der du viser hvordan du sminker deg hvis det er varmt ute?

    3. Fyfaen så du clickbaiter kroppen din, tegner over ei jævla kløft på instastoryen din hver dag. Skriver så dårllg blogg og derfor må du bruke kroppen for klikk. Tenk at unge jenter ser opp til deg

    4. Mattybraps: hvis du ikke liker bloggen hennes eller det hun gjør er det jo bare å klikke seg ut og gjøre no annet. Det er ikke vanskeligere enn det, så da er det ikke vits i å hate.

    5. Anbefaler deg å dra til benidorm på tivoliet terra mitica!!! Savner det stedet så sykt!❤️Og albir er også et sykt fint sted!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg