I dag stjal jeg dette fra noen…

God kveld alle sammen ♡

I dag har vært en dag jeg sent vil glemme. Solen har skint, himmelen har vært blå og alle har hatt det super fint og vært glade. Som sagt så har han ene her bursdag så dagen startet med en fantastisk frokost med kake, jordbær og pannekaker. For litt siden var vi nødt til å dra en tur innom butikken for å kjøpe mat og hver eneste gang vi har kjørt bil her har det vært masse appelsintrær langs veien og hver gang har jeg mast om å stoppe for å se og ikke minst plukke med meg litt appelsiner.

Det samme skjedde i Den Dominikanske Republikk, bare at da var det banantrær! Jeg elsker slike ting og er veldig nysgjerrig når det kommer til ting jeg aldri har sett før eller aldri har smakt før. Jo – jeg har smakt appelsiner og bananer før, men ikke rett fra trærne. På vei til butikken i ste fikk jeg de andre til å stoppe på veien slik at vi fikk med oss noen appelsiner hjem. Det var jo egentlig ikke lov så vi stjal faktisk appelsiner fra noen som bor her og eier denne appelsin gården!

Jeg tror ikke vedkommende kommer til å merke så veldig mye til at vi tok et par appelsiner. Det var jo haugevis med appelsiner! Da vi var inne på åkeren hørte vi plutselig noen hunder som begynte å bjeffe noe voldsomt, da ble vi selvfølgelig super redde og spurtet tilbake til bilen. Likevel fikk vi med oss masse freshe appelsiner!

Det første jeg gjorde da vi kom tilbake til villaen var å smake på disse appelsinene, og jeg har faktisk aldri smakt noen bedre appelsiner! De var så utrolig saftige og gode. De vi stjal (uff jeg liker egentlig ikke å bruke det ordet, men vi gjorde jo faktisk det. Vi stjal jo de appelsinene) var jo rett fra treet, uten noen som helst andre stoffer i seg. I Norge når vi kjøper appelsiner blir de jo sprøytet med masse greier.

Nå skal vi feire bursdagsbarnet med en liten fest. Ha en fin kveld videre babes, vi blogges! Love you all ♡

14 kommentarer
    1. Det er jo bedre det, for vi kaster jo mye mat og det kunne hende de ikke ble spist😁😁 love You Isabelle 😘😘😘♥️😘♥️♥️

    2. (Instastoryen din) Jeg må bare si at man sier ikke «tillaternoen andre» man sier «tilhører noen andre». No hate, sier det bare så du ikke gjør samme feil fler ganger .)

    3. Ha ha det gjorde jeg og moren min og da vi var i Spania. Syyyykt fine bilder og kos dere masse.❤️❤️❤️❤️

    4. Huff, tenk hvis alle skulle ta appelsiner fra fremmede folk… appelsinene er kanskje alt disse menneskene lever av/selger..

    5. Haha veldig dramatisk assa! Neida<33 Men de appelsinene må jo spises en eller annen gang, så det gjorde nok ikke så veldig mye! Loveu😻😻

    6. Ehm? La ikke du ut dette for lenge siden? Det står det samme liksom? Kan hende Martine har skrevet no lignende eller no for lenge siden😂😂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg