Vi kjøpte en svane & Bursdagsfeiring

Heihei og god morgen fra Spania alle mine fine ♡

I dag vet jeg det kommer til å bli en kjempe fin og morsom dag og jeg merker jeg bare gleder meg til å få startet denne dagen. Han ene vi er her med har bursdag i dag og vi har planlagt alt hva vi skal gjøre. Dagen startet med en liten overraskelses frokost, med både kake, jordbær og pannekaker. Bedre start på dagen finnes vell ikke!

Bursdagsbarnet, eller han er vel ikke akkurat et barn lenger. Han blir tross alt 25 år gammel. Det er en del som faktisk lurer på hvem det er jeg reiser med, mange av dem har ikke lyst til å være med på bloggen og det respekterer jeg. Jeg reiser med tre venninner, typen til hun ene og to gutter vi kjenner fra England. De spurte om vi ville være med noen dager til villaen dems her i Spania og da takket vi lett ja. Det er venninnen min Katrine som kjenner disse guttene best, jeg har kun møtt han ene en gang i Manchester. Veldig hyggelige og snille gutter bare sånn at det er sagt!

Planene i dag er som sagt å feire bursdagen til Jordan, så vi har akkurat vært i butikken å kjøpt inn noe greier til i kveld og en oppblåsbar svane som vi tenkte å ha i bassenget. Det blir jo så klart poolparty! Gjett om jeg skal ta fine bilder på den da haha.. Jeg tror vi skal på en liten utflukt litt senere i dag også, til et sted som visst nok skal være veldig fint. Kamera er alltid med så dere går ikke glipp av noe.

Nå skal jeg legge fra meg telefonen å være litt sosial, ha en super dag videre babes! Uansett hva du velger å finne på. Vi blogges senere. Love you all ♡

3 kommentarer
    1. Hei Isabelle! Kan du vise hvordan man sminker slik cateye look som du og Martine alltid hadde før? Slik med eyelineren i øyekroken 😊 såå fint!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg