Vi er i paradis – Bilder av villaen jeg bor i

Annonse – lenker – Nelly

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE SOLBRILLER – HER

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE SOLBRILLER – HER

God morgen fra Spania alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Jeg har det helt supert og har akkurat våknet opp her i paradis. Gud som jeg elsker varmt vær og lite klær! Vi er et lite stykka unna alt mulig egentlig, villaen her ligger litt i ødemarken og da er det veldig fint at vi har en bil slik at vi kan komme oss steder og ikke kun være her. I dag skal vi faktisk kjøre en tur inn til Valencia, det håper jeg blir bra. Jeg tror ikke jeg har vært der før faktisk, så det blir spennende. Været i dag er ikke helt perfekt, det er litt overskyet og da passet det fint å sitte en time i bil. Jeg tenker faktisk å vlogge litt i dag, så jeg håper virkelig det også blir vellykket! 

Ha en fantastisk dag videre babes, nå skal jeg få fikset meg til vi straks skal dra. Det er nok ikke et sjokk at det blir de andre som er nødt til å vente på meg haha.. Vi blogges senere! Love you all♡

19 kommentarer

Siste innlegg