Jeg kaster klærne i nytt skandale tv program

Annonse – lenker – Ginatricot

LIGNEDE BH – HER.

Heihei alle sammen♡

Endelig kan jeg fortelle dere at jeg skal være med på et nytt tv show, men denne gangen i utlandet. Dette sendes ikke på tv i Norge, men i England. Akkurat nå er jeg på flyet sammen med alle de andre deltakerene og har akkurat hilst på alle jeg skal bo med i noen uker fremover. Vi er fire stykker fra Norge, noen fra Sverige og en haug av folk fra England! Det er et helt nytt program som begynner på tv etter sommer, jeg kan virkelig ikke tro jeg takket ja til dette. Konseptet er at alle skal gå rundt nakne hele tiden og bli filmet 24/7, dette er rett og slett mye verre enn Paradise Hotel! Grunnen til at dette ikke sendes på norsk tv er fordi de ikke vil sende usensurert, noe denne produksjonen krever. Derfor sendes det kun der det er lov, nemlig England. Det kommer selvfølgelig til å være tilgjengelig på nett tv. 

Jeg vet at mange kommer til å hate på meg etter dette, men det er en beslutning jeg har valgt å ta på egen hånd og jeg angrer ikke i det hele tatt. Man må ta noen sjanser i livet og man er bare ung en gang! Jeg har skrevet under på en kontakt hvor det står at jeg er nødt til å ha sex med minst alle i huset en gang, dette er jo for at vi skal bli kjent med oss selv, kroppene våres og de andre vi deler hus med. Og til slutt vil jeg bare si, sjekk datoen i dag 😉 Hehhe, lurte deg! Så klart jeg ikke skal være med på noe sånt.

 Processed with VSCO with c1 preset

Jeg er faktisk på vei til Spania med jentene mine! Denne turen er faktisk vært planlagt ganske lenge og vi har snakket om og gledet oss til dette i flere uker nå. Vi skal ikke være der så alt for lenge, kun en ukes tid. Det holder likevel i masse vis for oss. Vi kommer til å ha det så utrolig morsomt, det er jeg sikker på. Vi reiser faktisk med noen gutter som bor i Manchester, som eier en villa litt utenfor Barcelona.

Jeg kommer selvfølgelig til å ta masse bilder og oppdatere dere med alt vi gjør. Kanskje ikke alt, men det meste haha! Nå sitter vi på flyplassen i Spania og venter på de andre så går turen videre til villaen vi skal bo i. Det tar rundt to timer å kjøre om jeg husker riktig! Ha en super dag videre babes, love you all♡

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with p5 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

42 kommentarer

Siste innlegg