Bildene som aldri kom på bloggen – BLÅMERKE PÅ RUMPA, PUPPEGLIPP ++

Heihei og god kveld alle mine fine ♡

Hvordan har dere det? Jeg har det supert, men jeg er veldig sliten og trøtt. Noe som passer veldig dårlig i og med at jeg er nødt til å begynne å pakke snart. Jeg reiser jo i natt! Et enkelt, men et veldig morsomt innlegg som jeg vet mange elsker tenkte jeg derfor å dele med dere nå. Stygge og mislykka bilder av meg selv! Gang på gang spør jeg meg selv hvorfor jeg velger å gjøre dette mot meg selv, det er jo døds flaut og hver gang kommer jeg på at det er noe dere liner veldig godt.

Dette bildet kunne helt sikkert vært fint, men det er et eller annet galt haha. Vet bare ikke helt hva enda!

Denne badedrakten var veldig liten til meg og det ser man spesielt på dette bildet… Puppene får jo ikke plass og alt stikker jo ut haha!

Haha når man får sola i ansiktet er det ikke like greit! Heldigvis hadde jeg på solbriller, Martine derimot var ikke så heldig haha! Søt da.

Dronninga, neida! Ser sånn ut hvert fall. Bortsett fra svetten i panna haha.

Behind the scenes!

Altså, hvordan sitter vi??? Haha!

Skjønner ikke hvordan jeg prøver å posere her.. Ser jo helt på trynet ut haha!

Noen syntes det var veldig gøy å ta bilde av rumpa mi haha…. Jeg la nettopp merke til at jeg faktisk har et ganske stort blåmerke på rumpa. Det er fra etter at jeg falt på ski dagen før haha! Ser du det? Helt øverst ved badedrakten på høyre side!

Sånn ser jeg ut når jeg soler meg.. Veldig fin!

Sjekk det gliset!!! Uff.

Verdens fineste vinkel å bli tatt bilde av… Not! + Litt kalde og stive nipler haha!

Her ser det bare ut som jeg har en helt syk hockeysveis haha.

Det eneste jeg klarer å fokusere på her er niplene haha, det var tydeligvis det eneste kamera fokuserte på også. Alt annet er jo skurrete haha!

Ingen kommentar haha…. Uff, nå er jeg flau!

Det er viktig å ha selvironi og kunne le litt av seg selv noen ganger. Ingen er perfekte, ikke engang på alle bilder haha! Jeg har faktisk ikke telling på hvor mange stygge og mislykka bilder jeg har av meg selv på kamerarullen, det er fler av dem enn de som er fine for å si det sånn.

Jeg håper du likte dette innlegget og fikk deg en god latter! Vi blogges senere babes, nå er jeg nødt til å pakke og få i meg litt søvn. Love you all ♡

20 kommentarer

Siste innlegg