Jeg overrasker Martine med bursdagssgave – Vi tok på levende haier // VIDEO

Heihei alle mine fine♡

Da var det endelig onsdag noe som betyr ny video på YouTube kanalen vår. Vi har jo akkurat vært i København så det kommer en vlogg derfra. Jeg overrasket jo Martine med et par kjempe fine bursdagsgaver som hun ble utrolig glad for, det gjør jo også meg glad! Vi var å så på haier, tok spa og spiste en kjempe god middag. Jeg håper du liker denne vloggen og har lyst til å abonnere på kanalen vår, det kan du gjøre HER. Det er helt gratis!

ENJOY

 

5 kommentarer
    1. Såå fine❤️ Elsker dere sykt begge to. Dere er flinke til å lage morsomme videoer. Og det er ikke så rart at dere har 60. 000 abonnenter for å si det sånn😀 elsker dere💞 verdens heldigste 😀😀

    2. Elsker bloggen din, men du burde bli bedre på overskrifter.. De er for lange, 730 gjorde «narr» og mente det holdt å lese overskriftene dine! Haha. De burde bare si kort om hva det inneholder, se på Sophie eller sraad. Gjør at bloggen ser litt mer ryddig ut 😍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg