Dette er flaut å si

Hei og god morgen fra hytta alle sammen, hvordan har dere det i dag? Jeg har akkurat våknet og spist en god deilig frokost her på hytta på Sjusjøen. Det er en del som lurte på hvor jeg skulle og hvor hytta mi var, nå har dere svaret på det, Sjusjøen. Det er så utrolig fint her og jeg er veldig sikker på at det kommer til å bli noen fine dager. Jeg vet ikke hvor lenge jeg kommer til å være her enda, men jeg regner med jeg blir ganske fort lei haha! Vi får se.

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 presetDisse utsikt bildene er faktisk tatt fra inne på hytta akkurat nå, helt sykt! Det er så fint her. 

En litt flau, men morsom ting er det at jeg faktisk aldri har vært her før, eller jeg har vært her for flere år siden når hytta ikke var helt ny. Da var den gammel og ikke så veldig fin! Nå har vi bygget om hele hytta og nå er det veldig fint både inne og ute. Mye koseligere å være her nå som det ser bra ut! Det er flaut at jeg aldri har vært her før, men nå er jeg endelig det! I dag er også været helt fantastisk, og det gjør meg så glad. Solen skinner, himmelen er blå og munnen min smiler. 

Nå skal jeg få kommet meg ut i solen, jeg tror vi skal på skitur i dag faktisk. Jeg har ikke gått på ski på flere år, så det blir spennende å se hvordan det går hehe. Jeg kommer til å ta med meg kamera å ta masse fine bilder og kanskje filme litt og vlogge til YouTube! Ha en fantastisk dag videre og ikke minst en fin påske. Vi blogges senere i dag med innkjøpene mine fra København og ikke minst fra fjellet. Ta vare på hverandre, love you all♡

 Processed with VSCO with c1 preset

8 kommentarer

Siste innlegg