Bilder fra siste dagen i Køben + Verdens høyeste mann og verdens lengste hår

Hallo og god kveld alle sammen♡

Nå har vi endelig kommet oss på flyplassen etter en veldig lang, slitsom, men morsom dag! Siste dagen i København ble brukt til å gå rundt i byen å shoppe, museum og titte litt. Når man skal fly samme kvelden er det jo greit å holde seg litt i nærheten slik at man ikke mister flyet. Akkurat nå hadde egentlig ikke det gjort meg noe, men det er jo så klart kjipt å måtte kjøpe ny billett!

I dag startet vi med å ta en tur på museum. Det er sikkert veldig mange som syntes det er rart og ikke hadde trodd at det er sånne ting vi synges er morsomt haha. De fleste trodde nok at vi bare kom til å shoppe masse her i København, men det vi egentlig har gjort er å dra på akvarium og museum haha. Vi shoppet selvfølgelig litt, men ikke mye i det hele tatt! Vi var på guinnes world rekord museum, noe som faktisk var veldig spennende og morsomt. Folk gjør så veldig mye merkelig. Vi fikk også stå ved siden av verdens høyeste mann – eller ikke selve mannen, men en statue av han og Gud så høyt det var.

Verdens lengste hår!

Denne kjolen er faktisk blitt brukt av selveste Marilyn Monroe!! Helt sykt.

København er en utrolig fin by som jeg helt klart kommer til å reise tilbake til. Jeg trodde faktisk det skulle være litt billigere for forskjellige ting her, men det var faktisk veldig dyrt. Enda dyrere enn Norge om ikke akkurat like priser!

Jeg tenkte jeg skulle lage et eget innlegg med alle innkjøpene jeg gjorde her i Køben. Det er som sagt ikke super masse, men jeg kjøpte jo noe! Dere får si ifra om det er noe dere ønsker, så skal jeg då smelt opp et innlegg ganske snart!

Haha jeg skjønner ikke hvordan jeg blir sluppet gjennom sikkerheten på flyplassen med passet mitt. Det ligner jo absolutt ikke på meg i det hele tatt, selvom det faktisk ikke er så veldig lenge siden. Jeg ser jo ikke ut i måneskinn!

Nå sitter vi som sagt på flyplassen og venter på boarding. Det er ikke så alt for lenge til! I Oslo blir jeg hentet på flyplassen av mamma, så går turen rett opp til hytta på fjellet noe jeg faktisk gleder meg til. Jeg har jo ikke sett den nye hytta vår så det blir spennende! Vi blogges i Norge babes, ha en fantastisk dag videre og ikke minst en god påske. Love you all ♡

17 kommentarer

Siste innlegg