Vi tok på levende haier

Heihei og god morgen fra København ♡

I dag er det andre og siste dagen her i denne fine byen. Helt til nå har jeg hatt det kjempe fint og jeg føler vi har vært her mye lenger enn det vi egentlig har. I går fikk vi gjort så utrolig masse ut av dagen fordi vi sto opp tidlig og gjorde ting hele tiden. Jeg skrev jo i går at jeg skulle overraske Martine med noe og det funket virkelig, jeg er bare glad for at hun ble overrasket og ikke skjønte noen ting. De fleste vet vell at Martine er uvanlig glad i haier haha, jeg skjønner ikke det jeg heller. Derfor tenkt jerv det hadde vært morsomt å ta henne med til Nordens aller største akvarium med masse haier! Jeg tok henne med til «Den Blå Planet» og det ble virkelig en stor suksess. Jeg skal ærlig innrømme at jeg syntes det var litt morsomt selv, haier og fisker er faktisk ganske fine dyr haha!

Dagen i går startet med en fantastisk frokost, eller brunsj. Vi bestilte oss en brunsj tallerken og ikke minst en drink med pasjonsfrukt, jeg kunne jo levd på pasjonsfrukt haha.. Så godt! Jeg skal love deg at jeg ble god og mett etter denne tallerkenen. Tenk å få servert dette på sengen hver eneste dag, det verste er at det er det helt sikkert noen som får!

Bilder fra akvariet

Just me and my friends!

En hai munn med skarpe tenner på. Eller, en hai kjeve!

Vi fikk ta på en liten baby hai og det var noe Martine ikke kunne gå glipp av haha.. Ikke jeg heller for så vidt. Hvem vil ikke si at de har tatt på en levende hai før liksom! Det var liksom oss to pluss alle barna! Det er så deilig å kunne være ordentlig barnslig innimellom. Man er ikke voksen før man faktisk tør å være litt barnslig.

Dette er faktisk ekte hai skinn og det er slik en hai føles ut, veldig fascinerende. De er faktisk helt glatte om man «klapper» de riktig vei, gjør man det feil vei er de akkurat som sandpapir.

Den rød tingen bak der er faktisk en blekksprut!

Inne på «Den Blå Planet» var det også en regnskog noe som sjokkerte meg veldig. Det var akkurat som å ta en dagstur til varmere strøk som Florida eller Mexico. Luften, temperaturen og luftfuktigheten var akkurat lik som det det faktisk er i regnskoger. Det er helt sykt at de har klart å dyrke en hel regnskog inne i et akvarium. Jeg syntes det var utrolig fascinerende, og det verste var jo at det føltes akkurat som å være i et tropisk land på ordentlig. Det var til og med dyr som levde der inne – krokodiller, fisker og andre dyr som ikke hører hjemme i Danmark, men på andre siden av jordkloden! Veldig spesielt, men veldig kult.

Etter noen timer i akvariet bestemte vi oss for å komme oss videre, på kvelden ventet jo spa og massasje. Noe vi absolutt ikke kunne gå glipp av. Både Martine og jeg elsker massasje og spa så det var helt klart noe vi gledet oss til og så frem i mot. Spa og en god middag var jo også en del av bursdagsgaven til Martine så jeg følte virkelig jeg traff midt i blinken og det er jeg så glad for.

En fantastisk og innholdsrik dag med andre ord. Jeg er så glad for at vi gjorde det her! I dag er vår siste dag her i København så nå skal vi få kommet oss ut å shoppet litt, det rakk vi jo ikke i går! Flyet vårt går faktisk i kveld rundt klokken 1900, så vi må huske på tiden. Jeg er faktisk litt redd for at vi kommer til å glemme det i og med at vi skal ut å shoppe nå haha! Vi får håpe alt går etter planen for da reiser jeg også på hytta i kveld. Jeg blir hentet på flyplassen i kveld og drar rett opp til hytta på fjellet! Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg var der så det skal bli gøy å stå litt på ski og sånt igjen. Det har jeg jo ikke gjort på år og dager!

Jeg må også bare avslutte med å si at dyrene i akvariumet hadde det helt fint!

23 kommentarer
    1. Æææææ har vært der!! Jeg elsker også haier!! Ahhah lzzm vennen min ga meg også no hai relatert til bursdagen min! Har alltid elsket haier! De er bare så fainerene! Jeg var i Europas største akvariet også i Spania og fikk så mange kule bilder sammen med haiene!! Ahah men sykt kult at dere var der og at Martine også liker så godt haier!

    2. Wow! Tror du er en av de peneste jeg har sett uten sminke, helt sykt!! Du burde gå mer uten fordi du er helt nydelig :*

    3. tror ikke du som sa at Isabelle så gravid ut har sett en gravidmage!!
      Synes det er sykt trist at jenter som tydeligvis har «den perfekte kroppen» skal bli hetsa for at de «ser for bra ut»!! For med en gang en som ikke har sixpack legger ut bilde av sin kropp får man jo hat for det også!! Det er jo faktisk helt sykt at noen kan kalle Isabelle feit, se på hun da!!
      Så ærlig folkens, det er vi i kommentarfeltet som bidrar til et enormt kroppspress://
      Isabelle, du er så nydelig❤️

    4. Hvor i København var dere? 😍 Hva het hotellet og spaet dere var på? <33 Koselig at dere gjør sånt for hverandre :))

    5. Hei❤️Isabelle du er sykt fin uten sminke💓skulle ønske jeg var som deg💟jeg elsker YouTube videoene dine/deres💚i live you💙kan du hilse Martine og Aleksander💛

    6. Føler du ikke at du må gjøre mye for å måle opp til det Martine gav deg. Hun gav deg jo seriøst 100.000kr!

    7. Altså hva faen Isabelle ser ikke gravid ut ?
      skjønner egt ikke problemet ditt, er du sjalu?? Isabelle er jo så fin og kroppen hennes er jo perfekt spør du meg. Det er sånne folk som du som skriver sånn om folk at hun ser gravid ut, det skaper kroppspress hos andre som kanskje har lik kropp som henne! Altså hvorfor klarer du ikke å tenke, det var virkelig ikke fint å si. Isabelle er kjempe pen og ikke feit i det hele tatt!! J15 ❤️

    8. Vil bare anbefale deg å retusjere bort ansiktene til gutten og dama som står så nært dere på bildet. Med mindre du har fått tillatelse av å ha de med på bloggen såklart 😀

    9. Altså du kan bare tenke at den personen som kalte deg gravid gjorde det for å ha noen reaksjoner å smile til, så det eneste jeg sier er at viss den personen virkelig viste/trodde at Isabelle var gravid så hadde den personen ikke nevnt det. Alle vet at Isabelle ikke har høy fettprosent og at hun er over middels +++ på utsene. Deiligste bloggeren i Norge spør du meg. G16

    10. Ok. Dere som skriver og gir hate anonymt. Kom f2f hvis dere tørr. Det er mye enklere og sitte bak en skjerm og være slem og ekkel mot folk enn og komme f2f. Det er det verste. Jeg hater også at ser etter de minste feil for å ha no å skrive. Lzm mind your own bizniss Hvis man ikke har no å si pliiiis ikke si det. Og dere som kmt det er IKKE no bedre selv kom tilbake når dere er perfekte selv(ingen er perfekte så det skjer ikke) isabel deler dette for dere. Vær takknemlig. Fortsett med det du gjør isabel mange elsker det. Jeg skriver dette rett fra hjertet. Hilsen: jenta som har vært gjennom dette selv❤❤❤❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg