Gi bort flere hundre tusen kroner til alle som spør

Heihei alle mine fine♡

En gang i blant går jeg gjennom alle meldingene jeg får tilsendt på min Instagram profil (isabelleeriksen_) og veldig mange ganger finner jeg mye rart. Alt fra bilder av peniser til spørsmål om penger og masse andre ting. Her om dagen fant jeg noen meldinger jeg faktisk begynte å le litt av og klarte egentlig ikke helt å ta det seriøst. Jeg vet ikke om disse meldingene ble sendt for tull eller ikke, men etter min mening er dette sykt å spørre om. Jeg syntes nesten det er litt frekt å spørre om, det er ikke greit. Det å spørre en helt fremmed person om penger og dyre gjenstander syntes jeg er skikkelig frekt! 

 


Jeg er heller ikke en person som sitter med flere hundre tusen kroner til overs som jeg selv ikke har brukt for. Ja jeg tjener penger på sosiale medier, men det betyr ikke at jeg ikke har jobbet for det og har bruk for pengene selv. For det har jeg faktisk. Jeg tjener ikke så mye at jeg kan gi bort hundre tusen kroner her og hundre tusen kroner der! Jeg må uansett skuffe deg litt kjære, for du får nok ikke kjøpt hus for hundre tusen kroner – du blir heller ikke kjemperik av den summen!

 

Jeg vet ikke hva mer jeg skal si uten om at jeg er veldig oppgitt og klarer fortsatt ikke ta dette seriøst haha.. Det er vel ikke vanlig å spørre helt fremmede mennesker om dette? Det håper jeg inderlig ikke. Jeg syntes det var veldig spesielt å motta disse meldingene fra forskjellige personer. Det har faktisk aldri skjedd før at noen spør meg om penger eller dyre produkter. Veldig spesielt og jeg håper ikke de mente dette haha!

Jeg skjønner at jeg får veldig mange rare meldinger i innboksen min, det kommer helt sikkert til å fortsette og det er greit det. Jeg mottar jo bilder av folk sin penis og private deler, men det er liksom ikke noe nytt. Det er teit å måtte si dette, men det er jeg vandt til! Dette derimot, har jeg aldri mottatt før!

 

14 kommentarer

Siste innlegg