Nå reiser vi til…

Heihei alle mine fine ♡

Hvordan har dere det i dag? Akkurat nå sitter jeg i bilen sammen med mamma og Martine på vei til flyplassen. Endelig reiser vi og jeg gleder meg som en liten unge! Vi reiser til København og skal være der i noen dager.

Vi reiser jo begge to uten bankkort for de har jo blitt sperret etter at noen har stjålet vår kontoinformasjon så vi får se hvordan dette går. Vi var jo nødt til å ta med oss kredittkort, noe jeg ikke er så veldig glad for hehe!

Det er nesten litt trist å skulle reise fra dette fantastiske været som det er i Oslo akkurat nå, men jeg klager ikke haha. Dette er faktisk bursdagsgaven min fra Martine, et halvt år etterpå haha.. København er jo uansett mye finere nå på våren enn det er på vinteren når jeg har bursdag. Jeg har faktisk planlagt en del ting vi skal gjøre når vi er der som skal være min bursdagsgave til Martine, hun hadde jo bursdag i februar!

Har du kanskje noen tips til hva man burde gjøre i København? Vi er åpne for alle ideer og har ikke lyst til å sitte stille et sekund.

19 kommentarer
    1. Når jeg er i København pleier vi alltid å dra på tivoli! Det er sykt gøy🤪 vi pleier også å kjøre sånne el-sykler, det er også veldig gøy😍 kos dere!!❤️

    2. Køben er så fin! Btw, du burde virkelig sjekke ut #CopenHot på insta og dra dit med Martine på en søndag eller torsdag mener jeg å huske det var. Det er utendørs jacuzzier og sauna med utsikt over hele Køben! Det er helt vilt fint og digg, og søndag og torsdag(?) så kan man bestille enkeltbillett der det kun er 200kr per person for 2 timer! Pluss veldig instavennlig! Haha. Også anbefaler jeg å sjekke ut @visitcopenhagen på insta og se på bildene der, fordi da får man ideer til hva man burde se! Btw, hvis dere vil spise sykt digg vegetariansk vennlig mat er det utrolig god buffet på @RizRaz som er bra rated og har vildt god mat! Også har @unionkitchen kul kaffe med stensiltrykn av quotes ogsånt!
      Også er det en pelsbutikk v/Envii som har sykt fine pelsjakker (typ de fra Kouture) og pelsluer med dott, der du kan kjøpe forskjellige dotter å bytte med!
      Kos dere

    3. Elsker både deg og Martine 😘😘 dere burde dra på en kjempe koselig kafé som heter Sommersko❤️❤️ Det er best og spise frokost eller lusj der😘😘 kos dere forbildene mine😘😘😘😘

    4. Er Danmark og bor i København og ville helt klart sige at Tivoli,zoo,strøget som er Danmarks største shoppegade og den blå planet er virkelig gode steder😊❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg