I møte om en endring på utseende. Ble nesten svindlet. Leve av rike gamle menn

annonse – lenker – Ginatricot

UKEN SOM GIKK

Akkurat nå:
Nå har jeg akkurat fått redigert ferdig en video til YouTube og begynner virkelig å få dårlig tid. I dag reiser jeg utenlands og jeg har enda ikke startet med pakkingen hehe.. Det er utrolig my jeg må ordne før jeg drar om kun noen timer! Åååh, det blir så deilig å komme seg vekk fra Norge i noen dager.

Ukens høydepunkt:
Det har vært, er og blir mye reising fremover, noe jeg elsker! Jeg var jo akkurat i Trondheim noe som var utrolig morsomt og spennende selvom jeg kun var der i noen få timer. Det å faktisk bare ta en sånn spontantur å reise samme dagen som man bestemmer seg for å reise er det som gjorde det hele veldig morsomt. Jeg fikk jo en melding av Sofie som spurte om jeg ble med på noe veldig spontant, og selvfølgelig svarte jeg ja haha. Da ble det fort en liten tur til Trondheim noen timer senere. 

Ukens nedtur:
Husker dere at jeg har skrevet en del om at jeg vil fjerne tatoveringen jeg har mellom puppene? Jeg var faktisk på konsultasjon for dette på torsdag tror jeg det var. I utgangspunktet ville jeg bare dra dit for å høre hvordan man gjør det og om tatoveringen faktisk blir helt borte. Jeg fikk et veldig godt inntrykk av både stedet, men også fjerning av tatovering. Det eneste er nå at jeg reiser mye fremover og da må jeg uansett vente til etter sommeren med å starte behandlingen. Det tar også ufattelig lang tid og man trenger flere behandlinger med laser for å få tatoveringen helt vekk. Det skal visstnok også være sinnsykt vondt å fjerne tatoveringen og det er ikke akkurat noe jeg ble kjempe glad for å høre haha.. Vi får se hva som skjer!

Ukens irritasjon:
Jeg har ikke bankkort og det irriterer meg noe sinnsykt. Man føler seg virkelig helt hjelpesløs og naken noen noe av det viktigste man eier som er bankkort og tilgang til egne penger. For noen dager siden våknet jeg opp til en veldig lite hyggelig melding fra banken om at noen har prøvd å svindle meg, det første jeg gjorde da var å ringe banken i full panikk og prøve å få dem til å åpne kortet igjen, eller hvert fall sende et nytt ganske fort. Nå er det påske og jeg reiser i dag, men også om en uke igjen som vil si at jeg er nødt til å klare meg uten bankkort i utlandet lenge fremover. Noe som skremmer meg litt! Jeg vil jo ikke gå rundt med kontanter eller firmakort med masse penger på! Det som hadde skjedd med kortet mitt var det at noen i et annet land har fått tak i min kontoinformasjon og laget falske bankkort med min info. Skikkelig skummelt og ikke minst irriterende! 

Ukens tanke:
En ting jeg syntes er skikkelig fascinerende er mennesker som faktisk lever av andre mennesker og lever av å selge seg selv og kroppen sin. Jeg skulle så ønske at jeg visste masse om hvordan for eksempel dette med sugarbabies og sugardaddies funker. Jeg har sett masse dokumentarer og YouTube videoer om det og jeg syntes det er skikkelig spennende at folk kan leve av å motta gaver og penger fra eldre rike menn! 

Ukens antrekk:

 Processed with VSCO with p5 presetLIGNEDE BUKSE – HER. LIGNEDE JAKKE – HER. (FALSK PELS)


LIGNEDE ROSA GENSER – HER

 Processed with VSCO with c1 presetLIGNEDE SVART PELS JAKKE – HER. (FALSK PELS)

Ukens mest leste innlegg:

Ukens spørsmål// Manus på Paradise Hotel. Bilde av arrene mine under puppen. Nakenbilder. Abort ++

MIN MENING OM PARADISE HOTEL GUTTENE – Jeg liker ikke alle sammen.. + PRIVATE BILDER FRA HOTELLET

De stjal fra meg og prøvde å svindle meg.. 

Bildedryss fra Trondheim

15 kommentarer
    1. Du burde prøve å ta foundation på tatoveringen… se om de funker, har lest om at hvis man gjør det, ser det ut som om at du ikke har det😁 Du kan jo prøve og legge det ut på snap sånn at vi kanskje får se om at det funker eller ikke💗💗 Er stor fan verdens beste Isabelle😍✨

    2. Er det ikke litt spesielt å si at det er spennende med eldre rike menn som gir penger til unge kvinner og at noen kvinner lever av det. Kan jo nærmest sammenlignes med prostitusjon. Merkelig ting å si.

    3. Har du ikke et gullvisakort eller et kredittkort du kan bruke imellomtiden da? Så setter du bare inn penger igjen når du får tilsendt nytt bankkort??

    4. Legg meg til på snap!!! Please😲😲 06: julieljokjell
      Love you 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    5. Du var kjempe fin på bilde nr 1 ❤️❤️❤️❤️🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🔥🙃🙃🙃🙃🙃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg