Ukens spørsmål// Manus på Paradise Hotel? Bilde av arrene mine. Nakenbilder. Abort ++

 Processed with VSCO with c1 preset

Har du noen store planer fremover?
Ja jeg har jo egentlig det. Jeg har en del reiser planlagt og ting jeg ønsker å gjøre! Mer enn det har jeg faktisk ikke planlagt, men jeg håper det skjer masse fremover. Vi får se! 

Kan man amme med silikon i puppene?
Ja, det kan man!

Kunne du vært med på Farmen kjendis?
Ja, helt klart! Jeg vet ikke hvor godt jeg hadde klart meg der, men det hadde vært morsomt å prøvd å leve på en gård og leve slik man gjorde i gamle dager!

Bruker du nye vipper hver dag eller bruker du de flere ganger?
Jeg bruker alle vippene mine flere ganger. Jeg kan faktisk ha vipper sykt lenge og bruke dem i en måned! Man må jo selvfølgelig ta vare på dem og passe på så dem ikke blir stygge.

Har du fortsatt russekortet ditt?
Ja det har jeg faktisk haha.. Jeg blir flau bare jeg tenker på det! Det er noen år siden da for å si det sånn. Aldri i livet om jeg hadde skrevet det der på russekortet mitt i dag haha! 

Processed with VSCO with c1 preset

Kunne du tenke deg å være med på Paradise Hotel en gang til?
Hmm, jeg vet faktisk ikke. Jeg kunne nok ikke meldt meg på selv, men hadde jeg fått spørsmål om å være med en gang til og vært med fra starten av hadde jeg helt sikkert takket ja og vært med en gang til. Det er jo så gøy!

Når blir Paradise Hotel spilt inn?
Det blir spilt inn i hele januar og februar. Det norske hvert fall! Danskene og svenskene er jo ikke der da.

Hvor gammel var du da du fikk regulering og hvor lenge hadde du det?
Jeg gikk vell i niende klasse da jeg fikk det og gikk vell i niende da jeg tok de av også! Jeg hadde ikke regulering lege i det hele tatt, noe jeg er veldig glad for. Jeg husker jeg virkelig hatet å ha regulering og fikk alltid masse store sår inne i munnen..

Klassebildet fra niende klasse..

Hvem tar bildene til bloggen din?
Jeg tar veldig mange bilder helt selv og bruker selvutløser. Ellers pleier mamma og de jeg er med å ta en del bilder av meg!

Hva syntes du om den nye Paradise sangen?
Sangen i seg selv syntes jeg er veldig bra og jeg digger den, men jeg syntes ikke den passer til introen til Paradise Hotel. Der syntes jeg det faktisk var skikkelig dårlig, men sangen i seg selv liker jeg veldig godt!

Hvordan filmer man Paradise Hotel? Hvordan funker det med intervjuene osv, samtidig som det er parseremoni?
Det er det faktisk veldig mange som lurer på. Det ser jo ut som man sitter i sync (intervju) samtidig som seremonien foregår og det er ikke slik det foregår. Sync skjer alltid etter en parseremoni så da må man late som man ikke vet hva som skjer osv. Det kan jo være veldig vanskelig om man for eksempel ryker ut og må late som at man ikke aner hva som skjer og være positiv! 

Processed with VSCO with c1 preset

Ville du mistet en hånd eller fot?
Oj, den var vanskelig. Jeg tror faktisk jeg hadde mistet en hånd! 

Hvis en venn dolker deg i ryggen, hva gjør du da?
Da er det ikke en venn av meg lenger. Jeg vil heller ha få gode venner som jeg kan stole på enn mange venner som ikke vil mitt beste og dolker meg i ryggen. Jeg hater folk som er falske og som dolker venner i ryggen så for meg er det ingenting å ta vare på!

Hva er bra og hva er dårlig med iPhone x?
Jeg liker at den tåler litt vann og at den ser veldig bra ut og at skjermen er stor. Kamera er også veldig bra, selvom jeg ikke bruker det sånn kjempe masse! Jeg syntes telefonen er bra, men jeg trodde den skulle være bedre. Det jeg ikke liker med den er at det kun er et og samme ”hull” til å lade og høre på musikk i. Jeg kan liksom ikke lade telefonen samtidig som jeg hører på musikk med hodetelefoner og det syntes jeg er skikkelig irriterende.

Hva er du mest fornøyd med kroppen din?
Jeg er vell mest fornøyd med bena mine! Jeg liker de veldig godt haha.. 

Hvor gammel er hunden din?
En veldig morsom ting er at hun faktisk er like gammel som puppene mine haha.. Ikke akkurat selvfølgelig! Vi fikk henne da jeg opererte for ca. to år siden.

Hvis du hadde blitt gravid i løpet av 2018, hadde du beholdt den da?
Det hadde jeg nok ikke. 

Har du noen gang tatt abort?
Nei, aldri. Det har jeg ikke lyst til heller! 

Hvorfor har du sendt nakenbilder til venninner, men ikke gutter?
Det er ikke snakk om sexy bilder liksom haha, men tullebilder. Jeg har sendt masse tullebilder til venninnene mine med lite klær på! 

Kan du vise arrene etter silikon operasjon ordentlig?

Processed with VSCO with c1 presetJeg syntes arret ser veldig bra ut! Det er helt sykt å tenke på at det er der de faktisk har skjært opp og puttet inn silikon. Det er jo et ganske langt arr.

Hvilket kamera bruker du?
Jeg bruker Canon G7X mark 2. Elsker det og bruker det til både filming og bilder! 

Når kommer det videoer på YouTube?
Vi ligger ut videoer hver onsdag og søndag. Vi informerer også alltid på Snapchat (isabelleeriksen) og andre sosiale medier om at vi har lagt ut video.

Vil du ha kjæreste?
Jeg vet faktisk ikke. Både ja og nei! Noen dager har jeg sinnsykt lyst på kjæreste, mens andre dager er jeg super glad for at jeg er singel. Jeg tenker det at jeg ikke skal stresse så mye med det, kommer det en jeg liker og blir skikkelig forelsket i så blir vi sammen. Jeg går liksom ikke rundt å leter etter en kjæreste og jeg kommer ikke til å stoppe det om jeg faktisk blir forelsket fordi jeg vil være singel. Akkurat nå trives jeg som singel og klarer meg veldig fint selv. 

Hva mente du med at det er manus på Paradise Hotel? Det er vel ikke manus i reality tv?
Jeg mente ikke at alt er skuespill, men det er et manus ja. Ikke på hvem som vinner og personene i spillet, men selve spillet og hva som skal skje i de forskjellige ukene er jo planlagt. Det er planlagt hva som skal skje på seremonier og andre ting, bare ikke hvilke personer som skal ryke osv. 

Hvem liker du best av jentene på Paradise i år?
Jeg syntes alle er veldig hyggelige, hvert fall mot meg hehe! Jeg syntes Julie er veldig kul og jeg liker personligheten hennes veldig godt. 

Hva er det beste og verste med fansen din?
Alt er best haha.. Det er ingenting negativt med fansen min, jeg elsker dem! Jeg elsker at de sender meg meldinger og stoler på meg med sine historier, det er koselig. Jeg elsker at jeg alltid får støtte og jeg elsker at dem alltid følger med. De er jo faktisk grunnen til at jeg kan holde på med dette og gjøre det jeg syntes er kjempe morsomt. Det er jeg evig takknemlig for!

Hvem er den første du ringer når du er lei deg?
Det kommer jo veldig an på hvorfor jeg er lei meg. Jeg pleier å fortelle veldig mye til mamma faktisk, så det er nok mamma. Jeg ringer jo ofte venninner om jeg er veldig lei meg også.

Kan du fortsatt turne den dag i dag?
Jeg kan litt, men absolutt ikke like mye som det jeg kunne da jeg gikk på turn. Jeg kan faktisk en del ting på trampoline osv! Salto osv sytes jeg fortsatt er lett liksom. Kanskje jeg skal gjøre comeback? Haha, neida. 

Processed with VSCO with c1 preset

Hva tenker du om små jenter som går i barnehagen og på barneskolen bruker hijab?
Jeg syntes man skal få velge selv om man vil gå med det eller ikke. Det er selvfølgelig foreldrene sitt valg og det er helt greit det, men jeg syntes at når man er gammel nok til å bestemme selv så skal man få lov til å bestemme selv! Jeg syntes ikke man skal tvinge noen til å gå med noe om man ikke vil.

Hvorfor vil du ikke ha barn før du føler du har sett hele verden?
Fordi når jeg får barn så vil jeg være hjemme med barnet mitt og ikke reise fra det. Man kan så klart ta med seg barn på tur osv, men jeg vil på turer som kanskje ikke egner seg så veldig for barn. 

Hvordan er det å være kjent i Norge?
Jeg føler meg absolutt ikke som en veldig kjent person og jeg lever et helt vanlig liv som det alle andre gjør. Jeg syntes faktisk kjendis livet i Norge er ganske dølt og kjedelig. Jeg skal være ærlig å si at jeg skulle ønske det var mye større å være kjent i Norge, slik som i USA for eksempel. 

 Processed with VSCO with c1 preset

35 kommentarer
    1. Hei veldig fine svar.
      Jeg er også singel og jeg trives godt med det, men jeg er helt enig i svaret ditt.
      Veldig bra blogg stå på videre.

    2. Kan du lage en video på YouTube der du turner, og prøver turntriksene du klarte før? Kanskje ikke triks på bom og skranke osv, men på bakken og trampolina. Hadde vært veldig gøy, for jeg har drevet med turn selv

    3. Men du sier at vis du ville fått barn i 2018 hadde du ikke beholdt den men du sier at du ikke vil ta abort ❤️Hva ville du da gjort med barnet ??💖 // Elsker deg og bloggen din 😘

    4. Hei Isabelle!❤️ Jeg bare lurte på om det kameraet du bruker er vanskelig og forstå? Siden jeg ønsker meg et kamerat til yt. Faren min har et jeg kan bruke men det er veldig stor til vlogging og sånt. Håper på svar👍🏻 PS: elsker bloggen din! Stå på😻 Hilsen Sunniva 11 år❤️

    5. Jeg har et spørsmål: var det bestemt hvem som skulle få brev på pH eller var det tilfeldig hvem som fikk det?

    6. Hei!!!! Er din største fan å jeg elsker deg💛jeg aldri opplevd at du svarer håper du kan gjøre det nå☺️💞💛🙊du er den peneste jenta i hele værden🙊💛hilsen Marie💗💛😍

    7. Hei, kan du vær så snill å svare på dette!❤️ Har du problemer med å trene armer, armhevinger, benkpress eller pull-ups etter du opererte under muskel? Om du ikke trener dette kunne du prøvd og kommet tilbake med svar?
      Mvh usikker jente

    8. Det med at iPhone X har kun ett og samme hull til å høre på musikk og lade med synes jeg er skikkelig synd, det er slik med iPhone 7 også.

    9. Hva heter hunden din?❤️ Har tenkt på det veldig lenge nå❤️❤️ + elsker bloggen din Isabelle😍😍

    10. Det kan jo være kvinner som vil gå med hijab. De blir jo ikke tvingt til det, det er deres valg og de bruker det fordi de har lyst til det.

    11. Hei, en gang kom jeg over Isabelle dater episode 1, å det var utrolig morsomt. Har ikke følgt med på bloggen din eller din og Martines youtube før, men når jeg så dette begynte jeg å lese bloggene deres osv. Spørsmålet mitt er: når kommer episode 2? Er det ikke blitt litt lenge siden episode 1 kom ut? Håper på svar❤️ Ps: Du er utrolig flink

    12. Kan du pliiiis gjøre en comeback video hadde vært så gøy å se! Turer selv og er med i kretsmesterskap innimellom, mye er vanskelig men alltid kjempe gøy!

    13. 2 ting: nummer en, du sier at du ikke ville beholdt barnet, men i neste spørsmål sier du at du ikke vil ta abort?? Hmm og nummer to, manus er transkribert direkte tale som skuspillere skal si, ikke en oversikt/plan over hva som skal skje i ukene osv. Tror du har misforstått litt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg