Flaue historier om oss og svar på spørsmål om sex

Heihei og god kveld alle mine fine♡

Hvordan har dere det i dag? Akkurat nå sitter jeg hjemme hos Sofie sammen med Martine og et par som er med i denne sesongen av Paradise Hotel. I kveld er planen en liten tur ut på byen, jeg hadde jo helt glemt at vi planla det i allerede da vi var i Trondheim for noen dager siden! Jeg håper det blir en veldig morsom tur ut i dag, det blir nok det i og med at det ikke er en veldig planlagt tur. Det er jo da det blir best!

I dag har vi også vært en tur på vinterlyd her i Oslo. Vi sto litt på standen til Viafree og møtte masse fine mennesker! Det er alltid så koselig, dere er så søte!

I går var Martine og jeg en tur innom kontoret til TOPP og filmet noe til YouTube kanalen dems, det var så morsomt og jeg tror og håper at den videoen blir vellykket. Jeg tror det er veldig mange av dere som kommer til å like den videoen for vi satt å svarte på masse spørsmål og gjorde mye gøy. Vi var blant annet nødt til å svare på en del spørsmål om sex, flaue historier og det er jo alltid morsomt haha!

Jeg håper virkelig dem tar med en veldig flau historie som har skjedd med Martine haha. Vi satt å lo så vi grein da vi fortalte det!

Haha dette bilde var så morsomt og søtt av Martine, jeg måtte bare legge det ut! Love you!

Nå skal jeg legge fra meg telefonen på lading og være litt sosial her. Jeg hater å ha lite strøm på telefonen, spesielt når jeg vet at jeg skal ut. Har ikke jeg 100% på telefonen før vi går beveger ikke jeg meg ut døren haha. Jeg har seriøst angst for å gå tom for strøm ute på byen, det er det verste som kan skje med meg. Okei – nå overdrev jeg litt, men det er søren ikke langt unna.

Ha en kjempe fin kveld videre babes, vi blogges i morgen! Ta vare på hverandre, love you all ♡

7 kommentarer
    1. Jeg har et spørsmål til ukens spørsmål 😄 hvordan deler du og martine arbeidet med youtube kanalen deres? Hvem pleier mest og redigere osv? Virker ut som du gjør mest redigering

    2. En gang, nede ved birkebeinerhytta vel, skulle jeg ha sex med en birkebeiner.
      Og plutselig ville den her birkebeinern ikke ha sex da (kunne det virke som)
      Og den her birkebeinern, sa det, at jeg hadde stinkende baller, og han ville ikke suge ballene da.
      Noe sånt.
      Men jeg er direkte etter farao, Gjedde og Bååt.
      Og de hadde svette baller da.
      Jeg ble tvangsinnlagt på Blakstad, i 2015, fordi en tysk lege i Bærum ikke likte baroner med svette baller
      Så sånn er nok det.
      Og nå skal jeg besøke Kiwi-negern på Majorstua.
      Og så skal vi prompe sammen.

    3. Om du kan legge ut på ms når dere har lakt ut en video på kanalen deres? Plis. Foresten elske deg og Martine❤️ Dere er mine forbilder. Håper du leser denne kommentaren💎 aldri slutt å vær parfekt

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg