Bildedryss fra Trondheim + Dagens planer

Hallo alle mine fine♡

Nå har jeg kommet meg hjem til Oslo etter kun to dager i Trondheim. Jeg har faktisk hatt det super morsomt de få timene vi var borte og sånne spontane korte turer er jeg nødt til å gjøre flere ganger, jeg elsker å være spontan! Flyturen hjem gikk smertefritt bortsett fra at vi holdt på å miste flyet. Vi måtte faktisk løpe bort til gaten vår for at vi skulle få komme ombord, og heldigvis gikk det fint. Flyturen hjem gikk også mye fortere enn det den gjorde til, det var hvert fall noe jeg følte! Helt sikkert fordi jeg var sliten og ikke like giret med å komme meg hjem som det jeg var for å komme meg til. 

I natt har jeg sovet som en stein overraskende lenge faktisk. Jeg sovnet tidligere enn normalt og våknet ganske sent. Det er ikke akkurat så rart i og med at det ble veldig lite søvn i Trondheim! 

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

 Processed with VSCO with c1 preset

Trondheim er en kjempe fin by og jeg skulle ønske jeg kunne sett mer og vært der enda lenger. Jeg har faktisk vært i Trondheim før, men det er mange år siden og jeg husker ingenting av det da. Det var også super koselig å få møte mange av dere som leser bloggen og ser på YouTube videoene våres. Jeg er så takknemlig for dere og elsker å møte og se dere face2face. Jeg vlogget også hele denne turen så jeg skal få begynt å redigere den i løpet av de neste dagene slik at den får kommet ut på kanalen ganske fort. Jeg tror denne vloggen blir veldig bra og koselig – gled dere!

Trondheim trought Snapchat

LEGG MEG TIL PÅ SNAPCHAT: isabelleeriksen
_____________________________________

Dagens planer

✔️ Trene litt hjemme

✔️ Ta sol

✔️ Jobbe med blogg

✔️ Sminke meg

✔️ Filme noe med TOPP

21 kommentarer

Siste innlegg