Bildene som aldri kom på bloggen- Jeg ser stygg, dopa og jævlig ut

Heihei alle mine fine♡

Nå er det en liten stund siden jeg har lagt ut masse stygge og mislykka bilder av meg selv så jeg tenkte det var på tide igjen nå! Jeg tar jo haugevis med bilder av meg selv så å si hver dag og det er flere bilder som blir stygge og mislykka enn fine og brukbare! Jeg vet jo at dere elsker disse innleggene og syntes det er kult at jeg faktisk tør å legge ut litt mindre fine bilder av meg selv.

Herregud, både smilet og øynene mine ser jo helt forferdelig ut… Ser jo helt dopa ut haha!

Da vi fløy i vindtunnel.. Haha nesa mi blåste seg jo opp!

Ja, vet ikke helt hva som skjer her..

Nydelig!

INGEN KOMMENTAR.. Nå er jeg faktisk flau haha!

Don’t do drugs…. Haha uff!

Dette var bare creepy..

Godt humør hvert fall da!

Fantastiske bilder eller hva? Haha, dere skjønner nok godt hvorfor disse bildene ikke havnet på bloggen. Jeg ser jo ikke ut i måneskinn. Nå er jeg så utrolig flau og nok en gang skjønner jeg ikke hvorfor jeg gjør dette mot meg selv. Det er kun fordi dere syntes det er morsomt haha!

Ha en kjempe fin dag videre babes, vi blogges ♡ Love you all!

21 kommentarer

Siste innlegg