Min mening om Paradise guttene + Private bilder fra Paradise Hotel

Processed with VSCO with p5 presetTar med noen bilder fra i fjor, herregud som tiden flyr!

Hallo alle sammen♡

Forrige uke la jeg ut et innlegg med mitt første inntrykk av alle jentene som er med på Paradis Hotel i år. Det var mange som likte innlegget og ville at jeg skulle lage det om guttene også og hva jeg faktisk syntes om alle guttene. Jeg har jo faktisk møtt de fleste og snakket med dem så jeg føler jeg kan si litt mer enn det de som aldri har snakket med dem før og kun sett dem på tv! 

Jeg kommer til å dømme ut i fra hvordan jeg syntes dem var i virkeligheten som personer, men også hvordan jeg syntes dem er på tv skjermen og i spillet. Paradise har jo kun vart i en uke så det kan godt hende jeg endrer mening etter hvert. 

 Processed with VSCO with c1 preset
– DE NYE GUTTENE –

Leo – Leo var faktisk en av de guttene jeg syntes var kjekkest og kulest da jeg ikke hadde møtt noen av dem, og kun sett dem på sosiale medier og skjermen! Jeg syntes fortsatt Leo er en av de kjekkeste når det kommer til utseende, men jeg fikk på følelsen at han kan være litt overlegen. Vet ikke hvorfor, men jeg fikk det på følelsen haha! Jeg tror Leo klarer seg ganske fint i spillet og jeg heier på han enn så lenge! 

Erik – Erik, hva skal man si om Erik? Han kaller seg selv en Gud og tenker veldig høyt om seg selv, det er selvfølgelig ingenting galt med det. Selvom man ser på seg selv som en Gud osvosv syntes jeg likevel det er viktig å være hyggelig, hvert fall hvis han ønsker respekt. Det første inntrykket jeg fikk av han da vi møttes var absolutt ikke bra, han dyttet meg faktisk vekk fra bilde boksen der jeg og noen andre venner sto. Jeg tror og håper at han tullet, men det var litt av et første inntrykk haha. Senere på kvelden kom han faktisk bort å unnskyldte seg, så det satt jeg pris på. Jeg tror han er en person man enten elsker eller hater. Han virker som en veldig kul og morsom fyr, jeg håper han kommer langt i spillet. Han er jo morsom å se på på tv.

Marius – Marius syntes jeg også var en av de kjekkeste der inne og jeg syntes det er veldig dumt at han allerede har røket ut av Paradise Hotel. Vi får bare håpe han kommer inn igjen haha. For å være ærlig så har jeg ikke fått noe særlig inntrykk av han heller og har ikke pratet med han, men jeg syntes han virker som en veldig fin og herlig gutt! Pluss at han ser bra ut haha. 

Joakim – Joakim virker egentlig veldig snill og søt. Jeg har ikke snakket så mye med han heller eller fått noe særlig inntrykk annet enn at han virker bare snill og god. Jeg tror ikke han er en person som blir veldig fort sur. Vi får se hva som skjer videre, mulig jeg tar helt feil!

Kristian – Kristian syntes jeg virker veldig smart og ikke minst snill. Jeg tror han er en spiller som har kommet til Paradise Hotel for å spille og være der så lenge som mulig. Jeg tror han kommer til å skjule det litt og henge litt med strømmen! Jeg tror Kristian kommer til å klare det ganske bra inne på hotellet. 

– LEGENDENE –

Mathias – Mathias virker jo som verdens morsomste og herligste fyr. Jeg har ikke møtt han eller pratet med han, men jeg skulle ønske haha. Han virker som en fyr absolutt alle burde ha livet sitt. Sprudlene og glad! Digger det og digger han. Håper han klarer seg bra og kommer langt i spillet. Han er jo så morsom å se på på tv!

Carl Aksel – Carl Aksel er virkelig en person med en sterk personlighet! Jeg kjenner jo han litt fra før av og syntes han er en hyggelig kar når han vil være en hyggelig kar haha.. De fleste vet jo hvordan Carl Aksel er når det kommer til Paradise Hotel og spillet, han går jo all inn og det syntes jeg er kult. Han er veldig flink til å snakke for seg og få folk på sin side, og det tror jeg han kommer langt med i spillet. 

Magne – Magne har jeg snakket med et par ganger og jeg syntes han er en hyggelig person. Han smiler veldig mye og det syntes jeg er veldig positivt! 

Disse meningene jeg har om de forskjellige deltakerne i år kommer og vil helt sikkert endre seg når det begynner å rulle for fullt på tv skjermen. Jeg kommer helt sikkert til å mislike noen og mislike forskjellige valg folk tar der inne. Det viktigste da er jo å tenke på at det kun er et spill og det meste der inne menes ikke personlig. Jeg vet jo hvordan det kan være med vanskelige valg der inne på hotellet, det er virkelig ikke lett og noen ganger må man gjøre ting man absolutt ikke har lyst til.

11 kommentarer
    1. Ååå du e kjempe fin skulle ønske eg såg ut som deg når eg blir stor og like god i YouTube ❤️

    2. Du er helt fantastisk! Jeg håpte virkelig at du eller Martine L. Skulle vinne Paradise Hotell (: Jeg elsker yt – videoene til deg og Martine L. !! Dere er jo helt supre ❤️😍 Håper dere/du svarer på denne kommentaren, det hadde betydd utrolig mye for meg😭❤️ Elsker dere! Mvh Johanna V.

    3. Dette har ikke noe å gjøre med dette innlegget å gjøre men..har ikke du å Martine hatt yt deres i et år i dag?? Den 20.Mars-18?:) Elsker dere<333

    4. Dette har ikke noe å gjøre med dette innlegget å gjøre men..har ikke du å Martine hatt yt deres i et år i dag?? Den 20.Mars-18?:) Elsker dere<333

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg