I KVELD SER DU MEG PÅ TV SKJERMEN IGJEN

Throwback.. Da dette gikk på tv filmet vi til det du kan se i kveld!!

Hei hei alle mine fine♡

I kveld er kvelden du endelig kan se meg og Martine på tv skjermen. Som de fleste helt sikkert har fått med seg så er vi med på Insider FEM som går på kanalen FEM i kveld klokken 21:30. Man kan også se det helt gratis på DPLAY. Jeg lovte dere å minne dere på det samme dag, så det er det jeg gjør – holder det jeg lover 😉

Dette ble filmet for en stund siden, det ble faktisk filmet da vi fortsatt var med på Paradise Hotel i fjor, eller da det fortsatt gikk på tven og vi var hjemme i Norge. Det var veldig mye som skjedde rundt oss og mange som snakket om oss. Spesielt etter finalen av Paradise da Martine slapp kulen. Vi gir dere nemlig et innblikk i hva som skjedde da når det kommer til kommentarer, følelser osvosv. Vi viser dere også litt inside info om hvordan vi gjør ting og hvordan våres hverdag er! 

Bilder fra en av dagene vi filmet. Vi filmet vel tre-fire dager til sammen hvor den ene dagen faktisk var på finalen av Paradise Hotel! Det er veldig morsomt og spennende! 

Som sagt så er dette en god stund siden nå, det begynner faktisk å nærme seg et år og jeg føler jeg har vokst og forandret meg så utrolig mye siden da så det er nesten litt flaut å sitte å se på det haha.. Jeg står likevel for alt som blir sagt og husker disse øyeblikkene utrolig godt. Jeg gleder meg til dere får se i kveld babes! Si ifra hvis det er noe du lurer på!

Kommer du til å se på?

23 kommentarer

Siste innlegg