Meg uten tatovering mellom puppene – Jeg sminket den vekk

Jeg har jo lenge vurdert og tenkt på at jeg kanskje har lyst til å fjerne tatoveringen jeg har mellom puppene mine, dette har jeg skrevet på bloggen før og forklart ordentlig. Du kan lese innlegget HER. Ikke fordi jeg syntes den er stygg, men jeg tror jeg kunne vært finere uten og kanskje trives bedre i min egen kropp! Jeg tok jo denne tatoveringen da jeg hadde null pupper og var veldig usikker på meg selv og kroppen min. Når jeg ser meg selv i speilet tenker jeg bare på hvor dårlig jeg følte meg før og hvorfor jeg faktisk tok denne tatoveringen. Det har alltid vært vanskelig å innrømme og jeg har faktisk aldri sagt dette face2face til noen før, men etterhvert som jeg har tenkt på grunnen har jeg kommer frem til at det var for å ”skjule” det jeg ikke hadde på brystet mitt og få folk til å se på noe annet enn puppene jeg ikke hadde. 

Jeg har lenge lurt på hvordan jeg faktisk ser ut uten tatoveringen jeg har mellom puppene og bestemte meg for å prøve å ”fjerne” den selv, med hjelp av litt sminke. Det ble selvfølgelig ikke helt perfekt og sminken jeg brukte er ikke så dekkende at den dekker tatoveringer 100%. Jeg syntes dette var skikkelig morsomt å teste ut og syntes det var veldig rart å se meg selv i speilet og ikke ha noe tatovering mellom puppene. 

Da jeg så meg selv i speilet og tok disse bildene følte jeg virkelig at det var noe som manglet og jeg vet ikke om jeg liker tatoveringen mer eller mindre etter at jeg gjorde dette. Veldig merkelig! 

Når man skal ta tatoveringer er det veldig viktig å tenke på at man kommer til å ha det på kroppen sin hele livet. En tatovering forsvinner ikke om ikke du bruker laser, noe som er veldig dyrt og ikke minst vondt. Jeg vet heller ikke om tatoveringen blir helt borte og huden blir akkurat som før, noe som er grunnen til at jeg ikke vet om jeg har lyst til å fjerne den. 

Jeg syntes det er skikkelig vanskelig for jeg liker tatoveringen min og syntes den er fin og kul, men enkelte dager har jeg ikke lyst til å ha den i det hele tatt. Det varierer utrolig mye og en dag elsker jeg den og syntes den er døds bra, mens andre dager hater jeg den og skulle ønske jeg kunne fjerne den med en gang. Jeg vet liksom ikke! Dette høres sikkert veldig merkelig ut, men det er faktisk fakta!

Hva syntes du om meg uten tatoveringen mellom puppene?

 

INSTAGRAM: ISABELLEERIKSEN_
SNAPCHAT: ISABELLEERIKSEN

98 kommentarer

Siste innlegg