Dette lyver de fleste jenter om..

annonse – lenker – Ginatricot, Bubbleroom

Hallo alle sammen♡

Jeg tenkte å skrive et litt morsomt innlegg om hva jenter som oftest lyver om. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle. Jeg håper dere tar innlegget med en klype salt og skjønner at jeg overdriver slik at folk skal forstå hva jeg mener. Selv har ikke alt dette skjedd med meg, men noe av det. Det er flere videoer på YouTube av folk som har laget videoer om dette temaet og det er døds morsomt å se på, så jeg tok enkelt og greit den ideén og ble inspirert til å gjøre noe lignede – bare her på bloggen. 

LIGNEDE BH – HER. DRESSJAKKE – HER.

– TING JENTER LYVER OM –

At de ikke må prompe når de egentlig må det – Hvor mange jenter har ikke sagt at man ikke må prompe når man faktisk må det eller ikke har prompet hvis man har det? Det har jeg gjort flere ganger haha.. 

At det er greit typen drar på guttetur – Man lar han kanskje dra, men innerst inne vil du han skal bli hjemme så du kan passe på han. Man unner selvfølgelig typen sin å dra på guttetur og kose seg med venner, men man vil jo helst at han skal være hjemme med deg! 

At man må tisse på fest – Jenter sier de må tisse og ber venninnene sine bli med, bare for å snakke privat. Egentlig må ingen av de på do! Dette er jo ikke alltid tilfelle, man må ofte tisse på fest – men ikke med flere andre på badet. Kanskje med en annen, men ikke fire andre!

At de er fem minutter unna – De fleste kjenner seg kanskje igjen i denne, du sier du er 5 minutter unna, men er egentlig 15 minutter unna. Dette er hvert fall noe jeg gjør så å si hver eneste gang jeg skal noe hehe.. 

At de drar hjemmefra nå – Men egentlig har man ikke kledd på seg enda. Da blir det alltid skikkelig stressende og du løper rundt i huset og ser ut som en gal person.

At de ikke snakker bak ryggen til hverandre – De fleste jenter sier de ikke snakker dritt om andre, men det har nok skjedd fra tid til en annen. Dette husker jeg skjedde mest på ungdomsskolen og slikt, heldigvis ikke nå som jeg er voksen.

At man ikke er sulten – Jenter sier ofte de ikke er sultne, selvom de egentlig er det. Det kan være fordi man ikke liker å spise foran andre, eller fordi man ikke vil virke til bry å spise fra andre sin mat om de tilbyr deg. Jeg har faktisk sagt nei til mat hos andre fordi jeg ikke vil være til bry og virke ”frekk” noe det overhode ikke er. Får man det tilbudt syntes jeg helt klart man kan ta og kose seg med mat. 

At andre sine klær er fine – Kanskje bare droppe å si noe i det hele tatt? Men er vel ingen som kan si helt ærlig at dette aldri har skjedd. 

At man hater drama – De fleste jenter hater drama, men havner likevel alltid i det. Kanskje en liten del av deg liker det litt – det er hvert fall mange som ikke liker å være i drama selv, men syntes det er morsomt at andre har drama.

At man ikke liker eksen sin og aldri kunne pratet med han igjen – Trenger kanskje ikke være edru, men de fleste jenter har nok på en eller annen måte tatt kontakt med en eks de mente de aldri kom til å snakke med igjen. 

Hvor mange man har ligget med – Jenter runder ofte litt ned på antall sexpartnere, dette er en fakta og faktisk blitt forsket på. Gutter derimot runder opp og skryter på seg litt haha! 

Sier at man er opptatt – Hvis jenter ikke orker å bli med ut eller finne på noe er ofte unnskyldningen at de er opptatt eller holder på med noe annet viktig, når fakta er at man heller vil sitte hjemme å se på serie og spise godteri.

Telefon nummeret sitt – Når folk man egentlig ikke vil snakke mer med spør om telefon nummeret ditt er det mange som gir ut feil nummer. Det har jeg faktisk gjort flere ganger. Jeg har gitt ut nummeret til en venninne og det har hendt at hun har blitt ringt opp av denne gutten haha..

Skal bare ha et glass vin – De fleste jenter har vanskelig å stoppe etter det ene glasset vin og ender som oftest opp på fest et eller annet sted eller på et utested!

 Processed with VSCO with c1 preset

Kjenner du deg igjen i noen av punktene?

20 kommentarer

Siste innlegg