I dag skal jeg til politiet..

Heihei alle mine fine♡

De siste to dagene har jeg hatt skikkelig helge følelse, i dag da jeg våknet følte jeg skikkelig på at det var søndag – noe som er veldig rart fordi det er onsdag. Midt i uka! Grunnen til at jeg føler det slik kan ha noe med at jeg var på premierefesten til Paradise Hotel på mandag og var ute så å si hele natten, noe man helst pleier å gjøre i helgen. Jeg syntes faktisk det er litt deilig med helgefølelsen, jeg liker det mye bedre enn ukedager. Det gjør jo de aller fleste, men jeg som så å si gjør akkurat det samme hver dag burde det ikke ha noe å si for. Jobben min er jo noe jeg gjør hver dag uansett om det er en ukedag eller helg! 

 Processed with VSCO with p5 preset

– Dagens planer – 

✔️ Sminke og fikse meg

✔️ Blogge 

✔️ Redigere video

✔️ Bli med en venninne på avhør hos politiet

✔️ Kjøpe et par ting jeg trenger – settingspray ++

✔️ Kino

I dag har jeg noen planer som er litt utenom det vanlige. Jeg skal være med en venninne til politiet fordi hun har vært vitne til noe greier som har skjedd! Det betyr altså ikke at det er min venninne som har gjort noe galt, hun var bare på feil sted til feil tid. Jeg håper det kommer til å gå fort og enkelt. Jeg kommer nok til å måtte sitte utenfor i politihuset å vente samtidig som jeg redigerer video haha.. Det går fint, da får jeg tiden til å gå! 

Helt siden utøya filmen har kommet ut på kino har jeg hatt lyst til å dra å se den. Jeg har hørt at den er ganske brutal og fæl, noe som selvfølgelig er forventet da det som skjedde var helt for jævlig! Jeg håper jeg får dratt å sett den i kveld. Det er ikke sikkert, men jeg krysser fingrene! Nå skal jeg begynne å fikse meg, ha en fantastisk dag videre babes. Vi blogges senere! Love you all♡

 Processed with VSCO with p5 preset

13 kommentarer

Siste innlegg